Chromecast issues sinds installeren Ziggo Wifi Pods (mesh)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-03 14:42
Hallo,

Ik had in het verleden zo'n stopcontact wifi-booster van Ziggo. Ik kreeg laatst een brief dat die uitgefaseerd worden en ik kreeg gratis 2 Wifi Pods opgestuurd. Ik denk nice, een mesh netwerk!
Ik heb echter het idee dat sinds ik die dingen heb geïnstalleerd, mijn Chromecast (ik gok een v2) dramatisch werkt. Vaak gaat hij midden in een video bufferen, kwaliteit is superlaag omdat ie de video's langzaam inlaadt, of ik krijg zelfs helemaal geen connectie meer met mijn smartphone om hem bijvoorbeeld te restarten.
Ik heb ook een factory reset gedaan maar dit mag ook niet baten.
Ik heb een Ziggo Connect Box, ik heb gelezen dat er misschien iets aan de hand is met bepaalde packets die niet kunnen worden doorgestuurd, maar zover ik weet kan ik dit niet aanpassen in deze router?
Ik heb het idee, maar kan het niet hard maken, dat de Chromecast switcht tussen de router en een van die pods en daarom de verbinding zo slecht is.

Iemand bekend met dit issue, deze pods, of waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Waarschijnlijk slechte plaatsing van die pods, waardoor je chrome de verkeerde kiest.
Te veel overlap in signaal.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.