Ik heb een nieuwd moederbord, Gigabyte B660M DS3H DDR4 en Intel I5-12400F geinstalleerd, op al bestaande windows 10 install. Ging allemaal goed en ik kon uiteindelijk booten door CSM in te schakelen. Anders kon de bios geen bootable devices vinden. In Windows via Gigabyte software software en drivers en dergelijke laten installeren. Ook allemaal prima. Daarna via een Gigabyte bios tool de bios laten updaten vanuit Windows van versie F1 naar F4. Leek ook allemaal goed te gaan en de computer doet een herstart. Daarna gaat ie naar de bios en zie ik inderdaad versie F4. Moest daarna alle instellingen weer opnieuw doen in de bios, zoals CSM inschakelen, maar hij wil maar niet booten naar Windows?!
Heb al clr cmos gedaan. Ook de batterij een tijdje eruit gehaald. Beide keren is de bios wel gewist, maar uiteraard nog wel versie F4. Pc blijft maar niet booten. Krijg alleen een knipperende undercore linksboven in het scherm.
Is toch de bios corrupt ofzo? Kan ik nog terug naar versie F1 ofzo? Wat moet ik doen? Help!
Heb al clr cmos gedaan. Ook de batterij een tijdje eruit gehaald. Beide keren is de bios wel gewist, maar uiteraard nog wel versie F4. Pc blijft maar niet booten. Krijg alleen een knipperende undercore linksboven in het scherm.
Is toch de bios corrupt ofzo? Kan ik nog terug naar versie F1 ofzo? Wat moet ik doen? Help!