Mijn vraag
Ik ben opzoek naar oplossingen voor mijn LG BH16NS55 5 inch optical disc drive.
zijn er kabel setjes die ik kan inpluggen zodat hij "bruibaar" is als ik hem nodig heb?
Of zijn er andere tips om hem toch zo aan te sluiten vanuit de la waar ik hem in ga bewaren?
Het is tegenwoordig zeldzaam om een optische drive in je nieuwe kast te hebben.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Haf 922 is mijn huidige kast en ga overstappen naar een ander kast.
Waarom vraag je je af? Nou omdat ik er een gewonnen heb
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is het volgende:
ICY BOX IB-550StU3S Externe behuizing met netvoeding a 60 euro
OWC Mercury Pro Ziet er stevig en heel eerlijk ik vind hem wel handig omdat je geen voeding hebt en alles via USB 3.0 regelt. deze kost ook 60 euro.
Als je onderling kijkt naar de snelheid usb 3.0 en gen1 of 2 dan weet je ook dat dit meer dan genoeg is om te lezen en schrijven
Hebben jullie advies wat het beste gedaan kan worden en eventueel nog andere suggesties?
Ik ben opzoek naar oplossingen voor mijn LG BH16NS55 5 inch optical disc drive.
zijn er kabel setjes die ik kan inpluggen zodat hij "bruibaar" is als ik hem nodig heb?
Of zijn er andere tips om hem toch zo aan te sluiten vanuit de la waar ik hem in ga bewaren?
Het is tegenwoordig zeldzaam om een optische drive in je nieuwe kast te hebben.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Haf 922 is mijn huidige kast en ga overstappen naar een ander kast.
Waarom vraag je je af? Nou omdat ik er een gewonnen heb

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is het volgende:
ICY BOX IB-550StU3S Externe behuizing met netvoeding a 60 euro
OWC Mercury Pro Ziet er stevig en heel eerlijk ik vind hem wel handig omdat je geen voeding hebt en alles via USB 3.0 regelt. deze kost ook 60 euro.
Als je onderling kijkt naar de snelheid usb 3.0 en gen1 of 2 dan weet je ook dat dit meer dan genoeg is om te lezen en schrijven
Hebben jullie advies wat het beste gedaan kan worden en eventueel nog andere suggesties?