Toon posts:

Welke afstand voor een TV kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit erover te denken om mijn videokaart die ik nu heb te verkopen (Gaurdexpert Gforce 2MX) en dan een Gforce 2 weer te kopen met een TV out omdat ik die niet heb :(

Nu heb ik mijn pc zo'n 10 meter van mijn pc afstaan en nu vraag ik me af of de kwaliteit nog wel acceptabel is omdat ik vaak hoor dat je veel kwaliteit verliest door een te lange kabel.

Kan iemand mij even uitleggen hoelang ik de kabel kan hebben en wat de gevolgen zijn als die te lang is?

Verwijderd

Topicstarter
Dit moet toch iemand weten !

Verwijderd

Met een goeie kabel moet dat makkelijk kunnen. Heb ik ook.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

op zich valt het signaalverlies wel mee hoor.....

Ik ken ook zat gasten die een Svhs kabel gebruiken > 10 m en een prima beeld hebben... Kijk dus voor een kaart met svhs uit ipv composiet..... 8-)

(moet je wel een video of tv met svhs in hebben)

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
10 meter moet zat lukken, en zo niet dan mik je er toch gewoon een versterker tussen?

• The_Yeti
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2014

The_Yeti

bibo ergo sum

IK heb er 10 meter kabel tussen zitten en het is een composiet (VHS) kabel, maar ik heb wel zo'n goed afgeschermde kabel met goudkleurige connectoren. Klwaliteit is prima, je kunt zelfs een coax kabel gebruiken.

Verwijderd

Neem een kabel met goude connectors >:)
Moet er wel wat voor neerleggen, maar dan heb je ook wat.
Deze kan je oa. bij RAF of Polelectro kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis al een versterker geplaatst omdat we al 6tv's hebben (voor 5 mensen :p)

Nu ik dus weet dat een lange kabel wel kan ben ik wel benieuwd wel videokaart nu eigenlijk de beste prijs kwaliteitsverhouding heeft als het gaat om tv out.

Of kan ik beter een tv kaartje kopen?
Pagina: 1