Verwijderen User Review - Ozakiis12 dasiro

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasiro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 12:12
advertentie: V&A aangeboden: Gigabyte M28U Zwart
verkoper: Ozakiis12

situatie:
4/1 14u16 verkoper biedt een product aan
4/1 15u09 privébericht gestuurd om aan de vraagprijs te kopen, volgens zijn gevraagde betaal- en ophaalmethode na testen wat mocht
meer dan 2 weken geen reactie/activiteit te bespeuren
19/1 21u33 product wordt als verkocht gemarkeerd zonder enige feedback in het topic of op mijn bericht
21/1 10u01 1-ster review gegeven wegens gebrek aan communicatie
21/1 10u44 wraakreview ontvangen van 1-ster omwille van "kortzichtige communicatie"

In de DM's geeft de verkoper duidelijk aan dat hij het product elders verkocht heeft, zogenaamd vergeten was dat het op tweakers ook aangeboden was en "plots" een hoop mails had gekregen, doch pas dagen later reageert als er een negatieve review wordt gegeven.

Ik heb geprobeerd erop te wijzen dat het opvolgen zijn verantwoordelijkheid is en zelfs waar notificaties in te stellen zijn + waarom ik deze ervaring met andere tweakers wil delen, maar hij ziet dit als wraak en wederwraak, zelfs al krijgt hij nu door mijn hulp nu wél de juiste notificaties.

Voor hem is de kous af en mogen mods de review nog aanpassen, maar hij weigert nog verder te communiceren. Daarom wil ik dan ook vragen om zijn negatieve review op mijn V&A profiel te verwijderen, omdat ik naar mijn mening correct hebt gehandeld en telkens ook voldoende tijd heb gelaten om alsnog te reageren. De impact van de smet op zijn quasi inactieve account tov de mijne is ook niet in verhouding of terecht te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasiro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 12:12
ik ben me ervan bewust dat er pas na een overeenkomst een review mag geschreven worden, dus indien voor jullie mijn review als onterecht wordt beschouwd mag deze ook verwijderd worden, doch dit leek me gezien de situatie toch het waarschuwen van de community waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoals je zelf al zegt, geen overeenkomst = geen review. Beide zijn dus verwijderd.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.