Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 10:31

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik heb op dit moment een Vailliant VHR NL 18-22C ketel, van zo'n 22 jaar oud. Hier zit nu een Siemens Rev12 thermostaat aan. Zat er al toen ik het huis kocht. De ketel gaat volgend jaar vervangen worden.

Nu ben ik niet bekend in dit wereldje, maar zou graag een slimme, via een app bedienbare thermostaat willen.
Nu kan ik voor een redelijk bedrag een Eneco Toon 1 of 2 thermostaat krijgen die zijn aangepast zodat ze ook zonder abbo werken.

Hoe vind ik uit of dit gaat werken?

---RAWE CEEK!!!---

• edsandje
  • Registratie: December 2018
  • Niet online

edsandje

Geen vragen via pm

Geen idee, maar waarom wil je een aangepaste toon?
Wat kan die wat een honeywell T6 bijvoorbeeld ook kan?
(afgezien van het feit dat die toon een groot ding aan je muur is)

Please state the nature of the technical emergency

• cwrm63
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16-11 16:50
Ikzelf heb een standaard Honeywell round modulation thermostaat, zo`n ronde. Wilde ook een slimme thermostaat maar heb gekozen voor een Plugwise Adam HA. Deze hangt naast de ketel. De thermostaat werkt nog steeds maar de instellingen lopen nu via mijn telefoon/ Ipad. Heb nu een weekschema en dit werkt naar tevredenheid. Ook hoef ik niet meer op te letten of de thermostaat nog aan staat. De Adam HA heb ik toegevoegd aan Home Assistant. Hier kan ook nog meer instellingen uitlezen

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 10:31

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
edsandje schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 13:38:
Geen idee, maar waarom wil je een aangepaste toon?
Wat kan die wat een honeywell T6 bijvoorbeeld ook kan?
(afgezien van het feit dat die toon een groot ding aan je muur is)
Eigenlijk vanwege de prijs. En op de plek waar hij komt te hangen, hangt nu een klok. Wilde dan de Toon met tijd plus eventueel weerbericht er voor in de plaats hangen.

Maar snap niet precies waar ik naar moet kijken om uit te vinden of ze met elkaar kunnen communiceren.

---RAWE CEEK!!!---