"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |
Geen idee, maar waarom wil je een aangepaste toon?
Wat kan die wat een honeywell T6 bijvoorbeeld ook kan?
(afgezien van het feit dat die toon een groot ding aan je muur is)
Ikzelf heb een standaard Honeywell round modulation thermostaat, zo`n ronde. Wilde ook een slimme thermostaat maar heb gekozen voor een Plugwise Adam HA. Deze hangt naast de ketel. De thermostaat werkt nog steeds maar de instellingen lopen nu via mijn telefoon/ Ipad. Heb nu een weekschema en dit werkt naar tevredenheid. Ook hoef ik niet meer op te letten of de thermostaat nog aan staat. De Adam HA heb ik toegevoegd aan Home Assistant. Hier kan ook nog meer instellingen uitlezen
PV Output - Rijnsaterwoude, 6x 380 Oost 40, 6x 380 West 40, 5x 380 West 20. Totaal 6460Wp
Eigenlijk vanwege de prijs. En op de plek waar hij komt te hangen, hangt nu een klok. Wilde dan de Toon met tijd plus eventueel weerbericht er voor in de plaats hangen.edsandje schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 13:38:
Geen idee, maar waarom wil je een aangepaste toon?
Maar snap niet precies waar ik naar moet kijken om uit te vinden of ze met elkaar kunnen communiceren.
"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |