Ik kom er niet helemaal uit met de Tuya schakelaars de (Tuya 105B en 105BZ zijn inbouwschakelaars dimbaar en zigbee 3.0).
Ik heb gekozen voor de versie die dimbaar zijn dat is in onze situatie het handigst.
Nu merk ik dat er online gesproken wordt over "Reset Switches" maar ik kan daarvoor dus niet de correcte schakelaar in Nederland vinden omdat ik niet weet naar welke schakelaar ik moet zoeken.
De standaard aan/uit schakelaars werken helaas niet heb ik al geprobeerd omdat je de schakelaar eerst moet connecten en dat lukt dus niet met deze schakelaar.
Ik heb nu de volgende vragen:
- Heb ik alleen zo een reset schakelaar nodig om ze te kunnen aanmelden?
- Kan ik de schakelaar ook activeren/connecten zonder zo een schakelaar?
- Welke schakelaar zou ik moeten hebben om de bestaande aan/uit schakelaars te vervangen voor gewone
schakeling en hotelschakeling?
Ik heb gekozen voor de versie die dimbaar zijn dat is in onze situatie het handigst.
Nu merk ik dat er online gesproken wordt over "Reset Switches" maar ik kan daarvoor dus niet de correcte schakelaar in Nederland vinden omdat ik niet weet naar welke schakelaar ik moet zoeken.
De standaard aan/uit schakelaars werken helaas niet heb ik al geprobeerd omdat je de schakelaar eerst moet connecten en dat lukt dus niet met deze schakelaar.
Ik heb nu de volgende vragen:
- Heb ik alleen zo een reset schakelaar nodig om ze te kunnen aanmelden?
- Kan ik de schakelaar ook activeren/connecten zonder zo een schakelaar?
- Welke schakelaar zou ik moeten hebben om de bestaande aan/uit schakelaars te vervangen voor gewone
schakeling en hotelschakeling?
[Voor 21% gewijzigd door Paulie72 op 22-01-2022 16:00]
Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas