• Rkie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-01 19:40
Ik ben onlangs overgestapt naar een telefoon zonder jackplug. In navolging hiervan wil ik een set draadloze oortjes aanschaffen. Hierbij heb ik echter een eis die lastig te filteren is. Omdat ik vaak in bed nog gebruik maak van mijn oortjes is het een eis dat de oortjes geen status led heeft die aan blijft bij gebruik.

Ik zoek een type waar dit standaard het geval is of dit softwarematig uit te zetten is.

Verdere eisen:
2 losse oortjes
In-ears, met dopjes (dus niet het apple type)
Prijs max 150 euro.

Wie heeft er ervaring met een merk/type die dit kan leveren

Aan de geluidskwaliteit heb ik geen grote eisen.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Rkie dit betreft aankoopadvies, dus schopje naar de WAO.

Aan een aankoopadvies topic zitten echter wat voorwaarde met betrekking tot de openingspost. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk wensen / eisen op een rijtje te zetten. Op die manier kunnen we je het beste advies geven. Zou je dus het volgende willen toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

Dat gezegd hebbende. Ik heb een aantal oortjes van QCY en die hebben geen led, ook de Edifer X3 heeft dat niet. Moet dus snel gevonden zijn lijkt me?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:32
De Apple Pro dopjes hebben wel zo'n dopje in je oor, dus niet alle Apple dopjes voldoen niet, echter zijn ze wel te duur voor jou budget dus zullen afvallen.

Hier een website met heel veel reviews onder de 150 Euro: https://www.scarbir.com/

Overigens, misschien wel goed om je telefoon merk/model mee te geven, sommige dopjes werken beter of makkelijker samen met sommige toestellen. Apple met Apple, Samsung met Samsung, etc.

Kijk ook op tweedehands website als Marktplaats, de dopjes willen nog wel eens weggegeven worden bij aanschaf van een telefoon, en mensen die er geen behoefte aan hebben verkopen ze dan weer, geseald in verpakking, ook hier op Tweakers:
https://tweakers.net/hoofdtelefoons/aanbod/

• Eindhovenk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:31
Als je nog wel draadhebbende oortjes hebt, die goed bevallen, kun je ook overwegen om een bluetooth adapter aan te schaffen. Plug gaat dan in de adapter en die is via bluetooth verbonden met je telefoon.
Zoiets als dit: https://www.bol.com/nl/nl...BHig.2_20.21.ProductTitle
Wellicht is dan het ledlampje minder belangrijk, want die kun je onder de deken laten liggen?

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:33
De Samsung Galaxy Buds Plus hebben geen lampje, wellicht dat de opvolger ook geen lichtje heeft?

• Rkie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-01 19:40
Bedankt voor alle reacties. De bovengenoemde Galaxy Buds voldoen aan mijn eisen. Ik heb deze besteld!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee