kom niet in m'n bios. packardhell

Pagina: 1
Acties:

• barkey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08-2022

barkey

runtime error, goed he....

Topicstarter
heeelp, heb hier naast me staan een packard bell met een p3 450 mhz.
iedere keer als ik in mijn bios wil, gaat ie door met het laden van windows! heel even zie je "amarican megatrends" staan, en dan....windows....
heb iedere toets geprobeerd(geloof ik) esc, ctrl -alt - enter, f1 tm/12, del. heeeelp.

did not reach the following recipient(s):

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Opa

Nu Multifocaal!

Packard Hell is meestal F2.

Heb je al een keyboard error geforceerd? Gewoon op een paar toetsen leunen bij opstarten.
Met een beetje geluk zegt hij dan F1 for setup of zo.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• barkey
  • Laatst online: 09-08-2022

barkey

runtime error, goed he....

Topicstarter
toestbord fout geforceerd ja, gaat ie rustig ff naar marican megatrends scherm, en dan gaat ie zoeken naar bootflop of booteble cdrom...en dan....windows....!!

did not reach the following recipient(s):

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
je moet heel snel zijn met alles.

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:19

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Waarschijnlijk even kijken of er op de PB site een stukie software staat om het bios in te komen. Was in de duistere dagen van mijn PB 486SX ook nodig om het AMI bios in te komen. Inmiddels is de PB ritueel verbrandt >:)

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

verw8 niet dat er ergens op de packard hell site iets gebruiks onvriendelijk/ongemakkelijk staat!! :P

• Sinlath
  • Laatst online: 03-06 18:40
a merken hebben meestal F toetsen.

compaq=F10
HP=F2

dus ik zou zeggen, zodra die het ami logo geeft rits over de F toetsen heen, enne probeer het een paar keer het gaat snel

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

PB een A merk, sorry hoor.

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
Op woensdag 22 augustus 2001 23:59 schreef Camel het volgende:
we gaan nie flamen he :>)

• Sinlath
  • Laatst online: 03-06 18:40
ehm dat zeg ik net in mijn post, dat a merken meestal F toetsen gebruiken....conclusie gebruik de F-toets(en) |:(

Sinlath | Opinions may contain latency

• Rocketman
  • Laatst online: 26-08 20:35
Ik heb dit A-merk Packard Hell ook ooit eens in huis gehad.
Uitstekende dingen, maar je moet ze niet willen upgraden.... Laatst heb ik de kast open getrokken bij een vriend die een extra harde schijf wilde. Was helemaal niet mogelijk, tenzij ik de disc op de bodem zou knutselen. Heel droevig allemaal, het zijn allemaal slechte bouwdozen en daar hebben tweakers een vreselijke hekel aan!

Verwijderd

Bij mijn packardhell is het de del knop van numpad.

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Op donderdag 23 augustus 2001 00:02 schreef Sinlath het volgende:

[..]

ehm dat zeg ik net in mijn post, dat a merken meestal F toetsen gebruiken....conclusie gebruik de F-toets(en) |:(
Hij bedoelt.. Packard Bell is géén A-merk. En dat klopt. Het is een warenhuis / fotozaak / supermarktmerk.

Yeah well. The Dude abides.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

packard bell whahhahaahhahahahhha
sorry... mijn oma heb zon ding..je kan er totaal niets aan veranderen.. beetje scrap voor de meeste tweakers hiero
compaq huiscompuers ben ik ook niet echt tevreden mee..fijitsu.. ook iet echt
dell wel!!!.. compaq ruled de server side!... ze hebben daar wel goed spul..maar ja..daar gaat deze topic neit over.. ik vind de packard bel mobos niet erg goed..waarom zet je er geen ander in..die je misschien godkp op de kop kan tikken..loopt wat beter vind ik zelf

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

[off-topic]
Ja, zo vind ik alle A merken eigenlijk B-merken!!!! Zelden zie je erbij staan wat voor een spul erin zit en als het er al bij staat dan zijn het van die vreemde merken, Het zal allemaal wel goed zijn maar toch vreemd. Meestal vergeten ze het merk type MoBo erbij te zetten en dat is toch wel vrij belangrijk vind ik!!!!

Voor de beginnde computer gebruiker is het super, van die 'makkelijke rescue disk' en helpdesks... super. Maar voor de iets gevorderde... neee, laat maar.

just my 2 cents

[/off topic]

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

[sorry nog ff off topic]
niet helemaal mee eens..want ik heb veelal meegemaakt dat et JUIST minder goed werkte..dus echt super voor weinig wetende..niet echt nee... toen mijn broer wel een kant en klare..maar wel gebouwde pc kocht was er ineens weinig meer aan ht handje... dus vanaf toen kocht ik alleen maar zelfbouw spul...maar ik emot toegeven..dat DELL computers veelal erg goed zijn..alleen op 1 serie na die HEEEEL veel mesnen hadden gekocht (ook bedrijven) die hadden namelijk problemen met de cdrom/keyboard/grafische gaart/turtlebeach soundcard dat was wel ff minder..

maar helaas...
[/off topic]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
zit er niet toevallig een jumper op het mobo om in je bios te komen?

Zal zeker zo zijn als een een intel 810 sjip opzit (op mobo dan)

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

[sorry nog ff meer over off topic]
Op donderdag 23 augustus 2001 10:52 schreef gitaarwerk het volgende:
niet helemaal mee eens..want ik heb veelal meegemaakt dat et JUIST minder goed werkte..dus echt super voor weinig wetende..niet echt nee... toen mijn broer wel een kant en klare..maar wel gebouwde pc kocht was er ineens weinig meer aan ht handje... dus vanaf toen kocht ik alleen maar zelfbouw spul...maar ik emot toegeven..dat DELL computers veelal erg goed zijn..alleen op 1 serie na die HEEEEL veel mesnen hadden gekocht (ook bedrijven) die hadden namelijk problemen met de cdrom/keyboard/grafische gaart/turtlebeach soundcard dat was wel ff minder..

maar helaas...
nog fff off-topic verder
Mijn punt gitaarheld. Ik ben er helemaal niet kapot van van "a-merken", Ik zal het zelf nooit willen. Ik wil alles zelf bepalen. Maar voor mensen die voor het eerst een computer kopen om wat te internetten, simpele spelletjes spelen en wat word te doen is het perfect. Hoe meer, intensiever ze het ding gebruiken, hoe meer ze tegen de gebreken aan lopen van zo'n kant en klaar systeem en hopenlijk dat ze het dan snappen dat het uiteindelijk geen flikker waard is. maar dan nog; Een "clone" in elkaar laten zetten met verkeerde componenten en door een amateur geeft ook veel ellende

[/nou is het echt afgelopen met off topic]

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Pagina: 1