Hallo,
Mijn huidige PC begint het te begeven, vandaar dat ik een nieuwe wil gaan bouwen. Graag jullie hulp hierbij.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gebruiken voor gamen op hoge settings / hoge fps / 1440p, daarnaast schoolwerk en lichte editing ed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1200-1300 excl. videokaart, meer/minder kan altijd indien het echt een groot voordeel oplevert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Slechts een 1TB HDD, ben van plan er een 6700XT of 3070 in te stoppen wanneer ik er een weet te bemachtigen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
12e gen intel, systeem moet het liefst lang meegaan. Daarnaast een voeding die voldoende is voor een toekomstige videokaart. Met de ruimte om in de toekomst wellicht te upgraden naar DDR5.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, prestaties zijn voor mij belangrijk, derhalve maakt merk niet zo veel uit. Zolang het kwa kwaliteit maar goed zit en alles goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen, het liefst een zo stil mogelijke PC zonder dat de temps al te hoog worden.
Ga je overklokken?
Nee, vandaar de non-K CPU.
Wat verwacht je van ons?
Graag hoor ik van jullie of ik iets heb gemist, of er qua compatibility geen problemen zullen optreden en of er wellicht aanpassingen dienen gemaakt te worden voor betere price/performance.
Thanks!
Mijn huidige PC begint het te begeven, vandaar dat ik een nieuwe wil gaan bouwen. Graag jullie hulp hierbij.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gebruiken voor gamen op hoge settings / hoge fps / 1440p, daarnaast schoolwerk en lichte editing ed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1200-1300 excl. videokaart, meer/minder kan altijd indien het echt een groot voordeel oplevert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Slechts een 1TB HDD, ben van plan er een 6700XT of 3070 in te stoppen wanneer ik er een weet te bemachtigen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
12e gen intel, systeem moet het liefst lang meegaan. Daarnaast een voeding die voldoende is voor een toekomstige videokaart. Met de ruimte om in de toekomst wellicht te upgraden naar DDR5.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-12700 Boxed | € 374,95 | € 374,95 |
1 | Moederborden | Gigabyte Z690 UD DDR4 (rev. 1.0) | € 189,- | € 189,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Light Tempered Glass | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 99,- | € 99,- |
1 | Ventilatoren | be quiet! Silent Wings 3 PWM, 140mm | € 19,69 | € 19,69 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4B | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 108,84 | € 108,84 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 215,90 | € 215,90 |
Totaal | € 1.227,18 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, prestaties zijn voor mij belangrijk, derhalve maakt merk niet zo veel uit. Zolang het kwa kwaliteit maar goed zit en alles goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen, het liefst een zo stil mogelijke PC zonder dat de temps al te hoog worden.
Ga je overklokken?
Nee, vandaar de non-K CPU.
Wat verwacht je van ons?
Graag hoor ik van jullie of ik iets heb gemist, of er qua compatibility geen problemen zullen optreden en of er wellicht aanpassingen dienen gemaakt te worden voor betere price/performance.
Thanks!