Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Hallo, ik ben op zoek naar een ringtone/wakeup sound die ooit door Katja Schuurman is ingesproken. De ringtone moet van ergens rond 2008 geweest zijn. Katja fluistert zacht dat je op moet staan en je nog maar een keertje uit moet rekken en dat ze de douche alvast aan gaat zetten.

Ik heb deze jarenlang als wakeup sound gehad, maar met alle vervangingen sindsdien is hij verloren gegaan. Heeft iemand deze ringtone nog?
Alles wat ik er op internet over kan vinden is dat dit mogelijk van een nivea for men-reclame (https://www.adformatie.nl...tie/goedemorgen-met-katja) afkomstig is, al hebben ze het daar over gepersonificeerde berichten en dat was deze niet.

Wie kan mij hier nog aan helpen?

Alvast dank!

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05 10:12
Dat was volgens deze site inderdaad een campagne van Nivea For Men in 2008.
https://fonkonline.nl/art...katja-schuurman-6502.html
De persoonlijke wake-up tones zijn gratis te downloaden via www.nivea.nl/katja. Hier vind je tevens een algemene wake-up tone, voor het geval je naam niet in de namenlijst staat.
De download URL was http://www.nivea.nl/highl...ht/extreme_comfort_katja/ maar die werkt niet meer.

Ik google nog even met je mee

[ Voor 26% gewijzigd door frickY op 21-01-2022 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05 10:12
Afgaande op https://frontpage.fok.nl/...-met-katja-schuurman.html hebben ze nooit publiek online gestaan, maar moest je via email een toegangscode ophalen.
Dat verklaart deels waarom ze zo lastig te vinden zijn...

Je zou kunnen proberen het reclamebureau Qi er over aan te schrijven, maar dat geef ik weinig kans. Dat lijkt überhaupt niet meer te bestaan.

[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 22-01-2022 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:10

SeatRider

Hips don't lie

Mailtje naar Nivea, als je een behulpzame medewerker treft graaft die hem misschien wel voor je op :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Haha daar had ik nog niet aan gedacht :-D

Top!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hm... Hoe is dit afgelopen? Nu ben ik ook razend benieuwd ;).

Ik wil ook graag Katja op mijn wekker hebben. O+

offtopic:
Oh ja, hier heeft ze ook een wekker :)

[ Voor 64% gewijzigd door AW_Bos op 17-06-2022 23:39 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Helaas, Nivea kon hem niet meer leveren. Het was een tijdelijke campagne waarna de rechten van de campagne vervallen zijn. Dus helaas niet meer bij 'de bron' te verkrijgen.
Mijn hoop is nu gevestigd op iemand die vroeger heel Hyves gedownload heeft ofzo, de ringtone komt nog uit die tijd.

Ik vermoed dat deze voor de eeuwigheid verloren is....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Of we hopen dat Katja stiekem ook een Tweaker is en dat ze dit topic meeleest naturlijk.

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:38
Michael_OsGroot schreef op maandag 20 juni 2022 @ 08:38:
Of we hopen dat Katja stiekem ook een Tweaker is en dat ze dit topic meeleest naturlijk.
Ze heeft iig wel iets met computers:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KwepsjIrrpel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-10-2024
Misschien kun je haar een berichtje op Instragram sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

KwepsjIrrpel schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:21:
Misschien kun je haar een berichtje op Instragram sturen!
Je kan het proberen, maar die krijgt per dag zoveel (fan)berichten dat ze haar DM echt niet leest, en waarschijnlijk filtert op mensen die ze volgt ofzo. Misschien via haar management ofzo. Maar ik betwijfel het :).

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 22-06-2022 10:07 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

frickY schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:56:

Je zou kunnen proberen het reclamebureau Qi er over aan te schrijven, maar dat geef ik weinig kans. Dat lijkt überhaupt niet meer te bestaan.
https://thisisqi.nl/contact

zitten dus in Utrecht.... meestal hebben Reclamebureau's wel een goed archief van voorgaande projecten (hun porttfolio immers), en zij zullen ook rechthebbende zijn, als makers van de campagne.
Dus ik denk juist dat _als_ je ergens een kans op succes hebt, het juist daar zal zijn.

truc zou hooguit zijn het contact te krijgen en iemand te vinden die het ook wel een leuke vraag vind, ik vermoed dat je een grotere kans op een response hebt als je het telefonisch verzoekt en het een beetje vriendelijk vraagt aan een persoon (emails zijn makkelijker te negeren dan als je iemand aan de telefoon spreekt).

(tevens zou ik benadrukken dat je het niet stiekem verder gaat verspreiden en het puur enkel om jou zelf gaat, omdat je een persoonlijke hechting aan die ringtone heb)
vermeld ook specifiek dat het om de 'NIVEA for Men Extreme Comfort campagne' gaat van april 2008 (dan hoeven ze verder niet extra moeite te doen dat op te zoeken)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pielhaasreus63
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 14-05-2023
Goedemorgen
Ik zoek hem ook op mijn naam...
Maarrrr ik ik heb hem wel onder de roepnaam.. lief...

Topic is bijna een jaar oud, dus de zoektocht zal nu wel gestaakt zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 24-03-2023 07:08 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.