Toon posts:

Dali Suite 1.7... wat is een stapje hoger?

Pagina: 1
Acties:

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-01 18:58
Op het moment ben ik in het bezit van een setje Dali Suite 1.7 speakers, met een Dali Suite center speaker.

Ik wil eigenlijk nu een stapje hoger. Niet omdat deze Dali's niet bevallen (integendeel), maar eens in de zoveel tijd wil ik graag weer eens iets nieuws.

Het hoeft niet het nieuwste van het nieuwste of duurste van het duurste te zijn.

Is de Teufel Ultima 40 mk2 (evt complete surround set) bijvoorbeeld wat? B&W? Klipsch? Kef? Tannoy? Of andere Dali's...

De Kef iQ90 vind ik geweldig om te zien.

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:58
Ga vooral luisteren. Ik ben zelf altijd grote fan geweest van B&W vanwege de sound en looks maar dit verschilt voor iedereen.

Ga voor jezelf ook een budget vastleggen. Ik weet uitbating dat je al je geld wel kwijt kan in de audio wereld

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-01 18:58
Budget zal zo max rond de 750 liggen. Dat kost die Teufel Ultima 40 surround set op het moment ook met korting bij Teufel zelf.

Klopt inderdaad dat je er veel geld in kwijt kan. Maar dat is met bijna alles zo haha.

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:10
Is het doel surround, of is het doel verbeteren? Of gewoon iets anders.

Als het doel surround is dan zou ik misschien eerder een paar Dali boekenplank speakers en een center er tweedehands bij zoeken en de suite's houden.

Staat een hele Dali set voor €450 op mp.
Sub erbij en je bent er.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee