23x 405WP + Enphase IQ7+ SW 45graden - Alfen Eve Single Pro 22KW - 3MXM68N + FTXA25AW + FTX35AW + FTXA50AW - Remeha Avanta 28C, vloer = bijverwarming en radiatoren + Brink Excellent 300 WTW PVOutput
Vraag
Alle reacties
0,5 bar zou de juiste moeten zijn. In bouwmarkten vindt je deze echter niet, op een of andere vreemde manier vindt je daar alleen maar vaten van 1 bar... Kan ook prima hoor, de druk is dan alleen iets minder stabiel.
Hou er even rekening mee dat het te verwijderen expansievat vol water zit. Dat kreng weegt dan ong. 20 kg... Da's even iets om rekening mee te houden als je hem losdraait...
Hou er even rekening mee dat het te verwijderen expansievat vol water zit. Dat kreng weegt dan ong. 20 kg... Da's even iets om rekening mee te houden als je hem losdraait...
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Dank voor je reactie. Ga ik daar even naar kijken.
23x 405WP + Enphase IQ7+ SW 45graden - Alfen Eve Single Pro 22KW - 3MXM68N + FTXA25AW + FTX35AW + FTXA50AW - Remeha Avanta 28C, vloer = bijverwarming en radiatoren + Brink Excellent 300 WTW PVOutput
Iets een late reactie, maar ik heb er zelf gelijk een expansievatkoppeling bij tussen gezet zodat ik de volgende keer niets hoef af te tappen om hem te vervangen.
En inderdaad een emmer onderzetten bij het losdraaien, mocht hij je dan toch uit de handen glippen(ervaring
) vangt de emmer hem iig op.
En inderdaad een emmer onderzetten bij het losdraaien, mocht hij je dan toch uit de handen glippen(ervaring

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)