Ik heb een tv Philips oled935 gekocht met een vaste B&W Soundbar eronder. Een heerlijke bioscoop ervaring.
Ik heb om muziek te luisteren de formation duo en formation audio.
Nu heb ik de optische uitgang van de tv gebruikt om deze aan te sluiten op de formation audio optisch. Ik kan wel geluid afspelen maar tussen geluid en beeld zit een enorme vertraging.
Op de tv lijkt het wel alsof je iets met geluid en vertraging kan configureren, maar lijkt dus niets te doen.
Nu snap ik dat de formation niet ontworpen is voor tv, maar waarom zoveel vertraging.
Alles gaat al optisch. Heeft iemand ervaring met dit probleem en ook een oplossing gevonden?
Mocht het probleem niet op te lossen zijn, wil ik een subwoofer op de tv aansluiten. Iemand ervaring en advies bij deze tv?
Alvast bedankt voor jullie reactie,
Gr
Anton
Ik heb om muziek te luisteren de formation duo en formation audio.
Nu heb ik de optische uitgang van de tv gebruikt om deze aan te sluiten op de formation audio optisch. Ik kan wel geluid afspelen maar tussen geluid en beeld zit een enorme vertraging.
Nu snap ik dat de formation niet ontworpen is voor tv, maar waarom zoveel vertraging.

Mocht het probleem niet op te lossen zijn, wil ik een subwoofer op de tv aansluiten. Iemand ervaring en advies bij deze tv?
Alvast bedankt voor jullie reactie,
Gr
Anton