De deur tussen woonkamer en gang (met ruitjes erin waar je precies niets door ziet) en de deur tussen de woonkamer een trapkast klappen bij openen nog al eens tegen elkaar. Met name het openen van de gangdeur als de trapkastdeur open staat levert behoorlijk schade door de klink van de gangdeur die langs de andere deur schaaft. We hebben al isolatieschuim geplaatst op de klinken, maar dat is natuurlijk niet zo mooi(en ook niet 100% effectief). We zitten te denken over het plaatsen van deurstoppers op de deuren om te voorkomen dat de klinken tegen de deuren komen, maar zijn er nog niet helemaal uit. Wij zijn ongetwijfeld niet de enigen met dit probleem, dus ik ben benieuw hoe anderen dit hebben opgelost.
Ter verduidelijking: dat de deuren af en toe tegen elkaar zullen botsen is een feit waar, zonder enorm in te boeten in gemak, weinig aan te doen is. Ik ben dus niet op zoek naar een oplossing om te voorkomen dat de deuren elkaar raken, het gaat erom dat ik wil dat de metalen klink geen groef maakt in de andere deur.
En omdat een foto natuurlijk meer zegt dan 1000 woorden:
Ter verduidelijking: dat de deuren af en toe tegen elkaar zullen botsen is een feit waar, zonder enorm in te boeten in gemak, weinig aan te doen is. Ik ben dus niet op zoek naar een oplossing om te voorkomen dat de deuren elkaar raken, het gaat erom dat ik wil dat de metalen klink geen groef maakt in de andere deur.
En omdat een foto natuurlijk meer zegt dan 1000 woorden:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lRutC0SUZspsTq88qt4vLhRN.jpg?f=user_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Eupeodes op 21-01-2022 13:44 ]