Tweakers x NS webinar - 19 januari

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trendingtrees
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-08-2024
Mede-auteur:
  • LuukaLike
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22-06 23:07

LuukaLike

19 januari vond het Tweakers x NS webinar plaats en mocht je nog willen napraten dan kan dat hier.

Ook kun je hier de link terugvinden naar het opgenomen webinar.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je ze hier stellen. Maar je kan ook altijd een mailtje sturen naar NS@tweakers.net
:*) :*) :*) :*)

Tweakerella

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:50
Het was echt perfect geregeld en erg interessant. Ondanks dat ik geen developer ben heel tof om te volgen.

Edit: zie wel in mijn spam een bericht van Tessie met 'jammer dat je niet bent geweest'. Dat klopt niet ;).

[ Voor 34% gewijzigd door The__Virus op 21-01-2022 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trendingtrees
@The__Virus dit komt omdat je met een ander e-mailadres bent ingelogd dan dat je je hebt aangemeld. Dus als het goed is moet je ook via jouw andere e-mailadres een mail hebben gehad. Laat mij maar weten.

Tweakerella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:50
Wat ik dacht telkens met dezelfde. Ik ben wel tussendoor van device geswitcht, maar telkens met dezelfde link.

[ Voor 15% gewijzigd door The__Virus op 24-01-2022 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadJo80
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 11:59
Grappig overigens dat deze (hele oude) webinar is geupload naar Youtube Kids. Voordeel wel is dat je geen reacties onder de video hebt, nadeel is, kijkers kunnen de video niet picture-in-picture doen of op de achtergrond laten spelen. En je bereikt er ook geen publiek mee, ik denk niet dat veel kids een webinar over de NS gaan zitten kijken.

Tipje voor de toekomst, je kan comments gewoon uitzetten zonder in de youtube-back-end het vlaggetje "geschikt voor kinderen" aan te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trendingtrees
Thanks voor je tip!

Tweakerella

Pagina: 1