Toon posts:

Betekenis icoontjes display Etna Amerikaanse koelkast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mickw
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:39
Goedemorgen wij hebben een nieuwe Amerikaans koelkast van Etna van het type. ETNA AKV378WZIL Deze geeft in “stand by” 2 haakjes weer. Weet iemand hiervan de betekenis?

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12-2022

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ETNA Klantenservice

Telefoonnummer: (088) 882 18 03

Wij zijn bereikbaar op:

werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur.
zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• mickw
Dit had ik al bedacht..Weten het niet stellen monteur voor zonder dat ze weten waar het voor staat. Apparaat werkt verder gewoon naar behoren. Vandaar dat ik benieuwd ben wat het betekend.

• drmadi
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 27-01 21:44
Dit is de handleiding
Er staat in de storingstabel niets over deze haakjes. Doet het display het wel (volledig) met andere temperaturen en/of instellingen?

• mickw
drmadi schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:24:
Dit is de handleiding
Er staat in de storingstabel niets over deze haakjes. Doet het display het wel (volledig) met andere temperaturen en/of instellingen?
Ja alles werkt, kon het zelf ook niet vinden na Google en boekje dus dacht gezien alles functioneert. Misschien dat iemand weet wat ze betekenen.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:18
Kapot display denk ik. zeker weten.

Daar wordt de temperatuur in Celsius aangegeven.

(Zoals goed te lezen in de handleiding.)

[Voor 72% gewijzigd door warhamstr op 21-01-2022 10:28]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• mickw
warhamstr schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:27:
Kapot display denk ik. zeker weten.

Daar wordt de temperatuur in Celsius aangegeven.

(Zoals goed te lezen in de handleiding.)
Zou ik ook denken, en doet die ook als je de deur open doet. Dit geeft die aan als het scherm na paar minuten in stand-by gaat.

‘Als er geen toetsen worden bediend en de deuren gesloten blijven zal de verlichting na 60 seconden worden uitgeschakeld. De achtergrondverlichting gaat iedere keer weer aan als de deur wordt geopend of als er een toets wordt bediend.’

[Voor 24% gewijzigd door mickw op 21-01-2022 10:34]

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05:58
kon je dat niet allemaal in de openingspost zetten? Nu blijven we maar raden.

• mickw
Kheos schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:42:
kon je dat niet allemaal in de openingspost zetten? Nu blijven we maar raden.
Klopt je hebt gelijk, is een beetje tussen de bedrijven door. Ik pas dadelijk de start post aan.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee