Vraag
Alle reacties
ETNA Klantenservice
Telefoonnummer: (088) 882 18 03
Wij zijn bereikbaar op:
werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur.
zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dit had ik al bedacht..Weten het niet stellen monteur voor zonder dat ze weten waar het voor staat. Apparaat werkt verder gewoon naar behoren. Vandaar dat ik benieuwd ben wat het betekend.
Dit is de handleiding
Er staat in de storingstabel niets over deze haakjes. Doet het display het wel (volledig) met andere temperaturen en/of instellingen?
Er staat in de storingstabel niets over deze haakjes. Doet het display het wel (volledig) met andere temperaturen en/of instellingen?
Ja alles werkt, kon het zelf ook niet vinden na Google en boekje dus dacht gezien alles functioneert. Misschien dat iemand weet wat ze betekenen.drmadi schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:24:
Dit is de handleiding
Kapot display denk ik. zeker weten.
Daar wordt de temperatuur in Celsius aangegeven.
(Zoals goed te lezen in de handleiding.)
[ Voor 72% gewijzigd door warhamstr op 21-01-2022 10:28 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Zou ik ook denken, en doet die ook als je de deur open doet. Dit geeft die aan als het scherm na paar minuten in stand-by gaat.warhamstr schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:27:
Kapot display denk ik. zeker weten.
‘Als er geen toetsen worden bediend en de deuren gesloten blijven zal de verlichting na 60 seconden worden uitgeschakeld. De achtergrondverlichting gaat iedere keer weer aan als de deur wordt geopend of als er een toets wordt bediend.’
[ Voor 24% gewijzigd door Mizojojo op 21-01-2022 10:34 ]
kon je dat niet allemaal in de openingspost zetten? Nu blijven we maar raden.
Klopt je hebt gelijk, is een beetje tussen de bedrijven door. Ik pas dadelijk de start post aan.Kheos schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:42:
kon je dat niet allemaal in de openingspost zetten? Nu blijven we maar raden.
Pagina: 1