Toon posts:

Nieuwe cooler is goed!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net een fop32-1 met artic silver II besteld bij Space-Promotion.
Kreeg het pakketje binnen en dacht dat er geen cooler inzat, zo ligt was het!
De fop zat er dus wel in maar weegt haast niks!
A fijn, artic silver op m'n core gesmeerd, fopje erop en draaien.
Met een extra case fan op de fop gericht (helpt echt!!) wordt m'n Athlon 1ghz 46 graden idle en 49/50 full load.
Met m'n namaak chrome orb en cool-gum werdt deze 50 graden idle en 60 graden full load!
Ik wilde nog een 350W enermax PSU kopen maar deed het toch niet, nu wil ik hem alsnog maar moet ik weer 22.- rembours betalen :(

Zo, dat moest ik gewoon even kwijt!

Dan nog een vraagje, stel nu ik wil m'n CPUtje overclocken (had vandaag ook de L1 bruggen gekleurd) dan wil ik een andere fan op m'n fop32-1 heatsink zetten, wat zou dan een verstandige keuze zijn als geluid niet uitmaakt?

Verwijderd

Wat is daar goed aan?
Ik zit hier met een TB 1200@1377 en een Super Orb op 39C idle en 48C stressed. Niet dat dat geweldig is, maar om die van jouw goed te noemen....

Tip: Gebruik VCool, haalde bij de CPU 10C naar beneden (zie thread elders).

Verwijderd

Topicstarter
Hey vergeleken met die namaak chrome orb is dit goed!
Coolertje 45.- Artic Silver II 22.-
Voor het geld hoefde ik het niet te laten :)

Verwijderd

Zeg ook niet dat het slecht is, maar goed is het ook niet, nix aparts, kort samengevat.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 22 augustus 2001 19:27 schreef okidokie het volgende:
Wat is daar goed aan?
Inderdaad, ik heb sinds kort een Cooler Master EP5-6I11 (30 piek maar) en die houdt bij een kamer temperatuur van 26C de CPU netjes op 44C stressed. En ja, die temperatuur klopt echt. CPU is een TB 1GHz op de standaard 1GHz/1.75V.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou het ook alleen even kwijt :)
Ben gewoon blij met me nieuwe coolertje, ok :?

En me L1 bruggen waren niet goed gekleurdt, met HB potlood gedaan maar dat geleid zeker niet :(
Pagina: 1