Vraag
Beste antwoord (via jaron.s op 24-01-2022 11:40)
Ik weet niet wat de overige onderdelen en specs zijn in je moederbord, heb je deze al gestresstest? Het is mogelijk dat er uitzetting plaatsvind door de warmte en dit problemen kan veroorzaken ook kan het eventuele problemen veroorzaken met overclocken. Je moet het zelf weten ik weet dat het klote is om iets retour te melden omdat je dan een tijdje zonder zit (zit zelf momenteel met een brakke cpujaron.s schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:09:
Beste medernerds,
Ik heb een mobo gekocht en helaas is die defect aangekomen (zie foto).
De pc start op, kan dit veel kwaad?[Afbeelding]
[Afbeelding]

Alle reacties
Wat zou je doen als je een nieuwe auto geleverd krijgt met een deuk erin en je hebt de volle mep betaald?
Ik weet niet wat de overige onderdelen en specs zijn in je moederbord, heb je deze al gestresstest? Het is mogelijk dat er uitzetting plaatsvind door de warmte en dit problemen kan veroorzaken ook kan het eventuele problemen veroorzaken met overclocken. Je moet het zelf weten ik weet dat het klote is om iets retour te melden omdat je dan een tijdje zonder zit (zit zelf momenteel met een brakke cpujaron.s schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:09:
Beste medernerds,
Ik heb een mobo gekocht en helaas is die defect aangekomen (zie foto).
De pc start op, kan dit veel kwaad?[Afbeelding]
[Afbeelding]