Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Android Smartphone
Wat is je budget?
300-500 Euro
Liefst niet over de 400 Euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik.
Streamen (muziek),bellen,surfen,...
Camera is niet zo heel belangrijk voor mij,neem amper foto's
Huidige smartphone is Huawei P30 Lite.
Heb deze 3 jaar en wil een upgrade doen.
Volgende zou ik liefst minstens even lang willen gebruiken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht aan een One+ Nord 2.(klantenkorting telenet komt deze aan 389 euro) de 256 GB versie.
Zijn er betere alternatieven?
Xiaomi,Motorola,
Samsung liefst vermijden.
Vind deze niet echt gebruiksvriendelijk,denk dat One+ meer te vergelijken is met Huawei.
Mijn ouders hebben een Sony,maar vind dat ook niet echt mijn ding.
Heb nu microSD erbij zitten waar mijn mp3 files op staan,graag zou ik deze meenemen naar volgende smartphone,dus ik zoek een smartphone waarbij geheugenuitbreiding via micro SD kaart mogelijk is.
Vermoed wel dat het in de toekomst niet meer mogelijk gaat zijn omdat basis geheugen ruim genoeg zou moeten zijn.
Ik zoek een?
Android Smartphone
Wat is je budget?
300-500 Euro
Liefst niet over de 400 Euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik.
Streamen (muziek),bellen,surfen,...
Camera is niet zo heel belangrijk voor mij,neem amper foto's
Huidige smartphone is Huawei P30 Lite.
Heb deze 3 jaar en wil een upgrade doen.
Volgende zou ik liefst minstens even lang willen gebruiken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht aan een One+ Nord 2.(klantenkorting telenet komt deze aan 389 euro) de 256 GB versie.
Zijn er betere alternatieven?
Xiaomi,Motorola,
Samsung liefst vermijden.
Vind deze niet echt gebruiksvriendelijk,denk dat One+ meer te vergelijken is met Huawei.
Mijn ouders hebben een Sony,maar vind dat ook niet echt mijn ding.
Heb nu microSD erbij zitten waar mijn mp3 files op staan,graag zou ik deze meenemen naar volgende smartphone,dus ik zoek een smartphone waarbij geheugenuitbreiding via micro SD kaart mogelijk is.
Vermoed wel dat het in de toekomst niet meer mogelijk gaat zijn omdat basis geheugen ruim genoeg zou moeten zijn.