Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na een aantal jaar gestopt te zijn met gamen is het weer tijd om er terug in te stappen. Ik wil deze pc gebruiken om de laatste games mee te spelen zoals soon dying light 2. Ook wil ik hem gaan gebruiken voor thuis te werken als programmeur.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2000,- maar dit hoeft niet aan onnodige extra's besteed te worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb goedkoop een 2070 super kunnen krijgen. Om deze videokaart wil het systeem gaan bouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen voor een systeem behalve de videokaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een water koeler willen toevoegen meer om het visuele dan om performance. Als hier echt heel veel verschil ik zit laat het me dan graag weten. Mijn kennis over onderdelen is niet geweldig.
Ga je overklokken?
Niet van plan op het moment
Wat verwacht je van ons?[i]
Yes met de hierboven gegeven informatie heb ik zelf een systeem samengesteld zichtbaar hieronder. Mijn vraag is dan ook om de mensen met wat meer kennis over bepaalde onderdelen even erna kunnen kijken of er verbeteringen mogelijk zijn of dat bepaalde onderdelen beter omgewisseld kunnen worden. Alvast bedankt en ik lees graag jullie bedenkingen
Na een aantal jaar gestopt te zijn met gamen is het weer tijd om er terug in te stappen. Ik wil deze pc gebruiken om de laatste games mee te spelen zoals soon dying light 2. Ook wil ik hem gaan gebruiken voor thuis te werken als programmeur.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2000,- maar dit hoeft niet aan onnodige extra's besteed te worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb goedkoop een 2070 super kunnen krijgen. Om deze videokaart wil het systeem gaan bouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen voor een systeem behalve de videokaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een water koeler willen toevoegen meer om het visuele dan om performance. Als hier echt heel veel verschil ik zit laat het me dan graag weten. Mijn kennis over onderdelen is niet geweldig.
Ga je overklokken?
Niet van plan op het moment
Wat verwacht je van ons?[i]
Yes met de hierboven gegeven informatie heb ik zelf een systeem samengesteld zichtbaar hieronder. Mijn vraag is dan ook om de mensen met wat meer kennis over bepaalde onderdelen even erna kunnen kijken of er verbeteringen mogelijk zijn of dat bepaalde onderdelen beter omgewisseld kunnen worden. Alvast bedankt en ik lees graag jullie bedenkingen
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-12700K Boxed | € 421,18 | € 421,18 |
1 | Moederborden | Gigabyte Z690 UD DDR4 (rev. 1.0) | € 189,- | € 189,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 8G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Waterkoeling | Gigabyte AORUS Waterforce 240 (with ARGB lightling display AIO liquid cooler) | € 149,13 | € 149,13 |
2 | Ventilatoren | Corsair LL120 RGB LED (Single pack), 120mm | € 26,90 | € 53,80 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 129,- | € 129,- |
1 | Voedingen | Corsair RM650x (2021) Zwart | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (met heatsink) 1TB | € 207,16 | € 207,16 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 168,95 | € 168,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.723,91 |
[Voor 13% gewijzigd door faithel op 20-01-2022 19:22]