Ik weet dat er waarschijnlijk al wat mensen hier zijn die net hun Abit KG7 in elkaar hebben geknutseld aangezien de mijne vandaag op de post is gedaan door de winkel. Vroeg me af of iemand er al iets over kan zeggen eigenlijk...gewoon een eerste indruk eigenlijk.
Verwijderd
(/lol-mode)
Vraag : is de KG7 een lekker bordje ?
Antw : Beetje peper ,snufje zout en ongeveer 15 min op
gasstand 4/5, Subliem !
(/serious-mode)
Is volgens mij wel een goed bordje maar zoals met alle "merk artikelen" moet je er meer voor betalen omdat er een hippe naam op staat.ik heb zelf een ECS K7S5A en 256Mb DDR voor dat geld (maar ik ga niet oc'en met dit bord (wel met de A7M266
))
edit: damn typo's
Vraag : is de KG7 een lekker bordje ?
Antw : Beetje peper ,snufje zout en ongeveer 15 min op
gasstand 4/5, Subliem !
(/serious-mode)
Is volgens mij wel een goed bordje maar zoals met alle "merk artikelen" moet je er meer voor betalen omdat er een hippe naam op staat.ik heb zelf een ECS K7S5A en 256Mb DDR voor dat geld (maar ik ga niet oc'en met dit bord (wel met de A7M266
edit: damn typo's
ben ook zeer beniewd hoe de amd/via sjipset combinatie gaat werken.
vroeger wel eens een bord gesien (fic sd11) waar ze dat ook hebben gedaan (was nog slot a) en dat was echt een bagger bord.
vroeger wel eens een bord gesien (fic sd11) waar ze dat ook hebben gedaan (was nog slot a) en dat was echt een bagger bord.
Ik denk niet dat er nog veel zijn.
Ik wacht al weken en krijg hem morgen binnen
Hm ikzelf heb hem nog niet met mijn eigen ogen gezien/getest enzo, maar veel mensen zitten d'r iig al op te springen. Zelf vind ik 't wel een mooi bordje, 't geld is 't wel waard.
Verwijderd
Ik wacht ook al weken, mag ik vragen waar jij hem vandaan hebt? Als jij hem vandaag krijgt, dan weet ik in ieder geval dat mijn leverancier tegen mij niet meer kan zeggen: "Er zijn nog helemaal geen KG7 borden in Nederland"Op donderdag 23 augustus 2001 02:01 schreef Stalker het volgende:
Ik denk niet dat er nog veel zijn.
Ik heb hem dus nu binnen.Op donderdag 23 augustus 2001 06:59 schreef I-eye het volgende:
[..]
Ik wacht ook al weken, mag ik vragen waar jij hem vandaan hebt? Als jij hem vandaag krijgt, dan weet ik in ieder geval dat mijn leverancier tegen mij niet meer kan zeggen: "Er zijn nog helemaal geen KG7 borden in Nederland"
Het is wel de raid versie.
Gekocht bij SWW i.v.m zeer goede ervaring met hun.
Grote koelers zijn echt geen probleem.
De silverado zit er al op:)
Nu geen tijd meer om verder te bouwen
ik krijg 'm als 't goed is maandag
(vandaag pas besteld)
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Ik had CompTechWorld gebeld en die hadden er gisteren nog precies eentje die ik misschien op zou kunnen halen. Toch maar even verder gekeken en toen Gistron gebeld en meteen bestelling geplaatst. Was op voorraad dus hij zal vrijdag binnen zijn (hoop ik). Maar goed ook want ik wacht echt al weken op dit bordje.
Mooi om te weten dat de Silverado goed past want die heb ik er ook bij genomen.
ik ben btw REAL of Xanadu
Mooi om te weten dat de Silverado goed past want die heb ik er ook bij genomen.
ik ben btw REAL of Xanadu
Ik wacht ook al weken op mijn KG7-R 
heb daarjuist telefoon gekregen van de winkel : wordt morgen geleverd !
Eindelijk zeg !
Nu nog wachten op bestelde Corsair 2400 CAS2 256Mb RAM
heb daarjuist telefoon gekregen van de winkel : wordt morgen geleverd !
Eindelijk zeg !
Nu nog wachten op bestelde Corsair 2400 CAS2 256Mb RAM
ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case
> up.
wil wel ffe ervaringen over dit bordje horen.
ik ga binnenkort ook een ddr systeem bouwen en ben er nog niet uit welk bord ik moet nemen.
wil wel ffe ervaringen over dit bordje horen.
ik ga binnenkort ook een ddr systeem bouwen en ben er nog niet uit welk bord ik moet nemen.
ik heb 550- voor de a7m266 betaaldOp zaterdag 25 augustus 2001 12:59 schreef Zinuz het volgende:
ik vind hem wel reteduur, 529,- voor een ddr borje met raid. Pfff
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
zucht, Gistron is helaas niet echt snel met bezorgen. Ik was er al bang voor maar het gaat blijkbaar toch na het weekend worden....dan moet ik weer werken dus moet ik zorgen dat ik 's avonds op tijd ben voor het postkantoor sluit. (gelukkig woon ik in Rotterdam centrum dus die openingstijden zijn wat ruimer dan kleine kantoortjes)
De KG7 is een heeeeeeel lekker boardje, mij hoor je niet klagen
ik heb ook een KG7-RAID besteld bij gistron, krijg hem maandag of dinsdag binnen...
ik kan niet w88!
ik kan niet w88!
Ik heb hem nu ook binnen met een 1,4 AMD, 512MB Crucial en een GF2 Ultra. Heerlijk stabiel en performance is best netjes. Ben nog niet aan het tweaken geslagen maar haal iets van 3700 punten in 3DMark2001 (ok ok, voornamelijk GPU). Zal binnenkort eens kijken wat Sisoft Sandra zegt. Maar de boel loopt in ieder geval erg lekker.
Misschien kan dit er ook wel bij, ik heb geen zin om hier een nieuw topic voor te openen. Zijn er al mensen hier die tweak resultaten hebben met de kg7, zo ja wat en hoe ver heb je alles getweakt??
(btw ronnie, wanneer heb je hem besteld, ik heb hem ook deze week (dinsdag) besteld en zit ook wel te popelen om hem te ontvangen)
(btw ronnie, wanneer heb je hem besteld, ik heb hem ook deze week (dinsdag) besteld en zit ook wel te popelen om hem te ontvangen)
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Ik zit er over te denken om mezelf het een ander cadeau te doen: 
AMD Thunderbird 1.4
Asus V8200 GF3
Nu heb ik dit gelezen:
Warning: Because GeForce3TM DDR GPU consumes a lot of power, as a result, do not use V8200 Deluxe with the mainboard which AGP power is provided by linear regulator.
Q: Kan ik dit bordje hier wel bij nemen?
AMD Thunderbird 1.4
Asus V8200 GF3
Nu heb ik dit gelezen:
Warning: Because GeForce3TM DDR GPU consumes a lot of power, as a result, do not use V8200 Deluxe with the mainboard which AGP power is provided by linear regulator.
Q: Kan ik dit bordje hier wel bij nemen?
If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I
Ja, dat kan. Het vormt alleen een probleem met hele oude moederbordjes. Ik heb zelf een GeForce3 op een msi 6167 draaien (oud!) en dat gaat zelfs prima!
Don't Worry; Be Happy!
Don't Worry; Be Happy!
Verwijderd
het scheen dat die raid controller niet lekker wekt met die amd761 controller je kan alleen die controller gebruiken als standaard ide zegmaar (ata100) maar met ide-raid arrays schijnt ie veel herrie te trappen.
maar nevertheless ik hab nu de kt7 (via zuigt)
maar ik ben van plan om ok de KG7 te gaan kopen met 1gyg aan ddrram
maar nevertheless ik hab nu de kt7 (via zuigt)
maar ik ben van plan om ok de KG7 te gaan kopen met 1gyg aan ddrram
het bord draait hier nu.
super stabiel
en echt bijna in 1x. nog een tip: download niet de nieuwste highpoint drivers, die zuigen. alles gaat dan opeens hakkelen als er schijfactiviteit is. 1.03b werkt perfect.
super stabiel
en echt bijna in 1x. nog een tip: download niet de nieuwste highpoint drivers, die zuigen. alles gaat dan opeens hakkelen als er schijfactiviteit is. 1.03b werkt perfect.
Ik heb me bordje eindelijk, afgelopen dinsdag heb ik hem ontvangen. Lekker stabiel en snel bordje.
Maar weet iemand hoe het komt dat me athlon niet alle multipliers pakt? de multipliers 10+ pakt hij niet, en van 11 maakt hij veel te veel zodat hij vast loopt. wie kan me helpen?
Maar weet iemand hoe het komt dat me athlon niet alle multipliers pakt? de multipliers 10+ pakt hij niet, en van 11 maakt hij veel te veel zodat hij vast loopt. wie kan me helpen?
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Verwijderd
Dit kan ik als Abit BX133 RAID gebruiker alleen maar bevestigen. Nothing but troubleOp donderdag 06 september 2001 22:32 schreef weareborg het volgende:
nog een tip: download niet de nieuwste highpoint drivers, die zuigen. alles gaat dan opeens hakkelen als er schijfactiviteit is. 1.03b werkt perfect.
Verwijderd
heb het bordje hier ook liggen, weliswaar op de kast samen met een 1GHz AXIA, maar goed, samensteken zal voor volgende week zijn.
Hoop dat het lekker overclockt, maar dat zal wel, is tenslotte Abit voor iets he
Hoop dat het lekker overclockt, maar dat zal wel, is tenslotte Abit voor iets he
Pagina: 1