Sinds een paar dagen heb ik een vervelend dingetje op mijn samsung s21. Wanneer ik mijn telefoon ontgrendel start er automatisch een app op. Dit terwijl ik dit niet heb ingesteld. Het betreft de app Ewelink om mijn sonoff schakelaars te bedienen. De app stond al geruime tijd op de telefoon, dus het is ook geen app die ik geinstalleerd heb waardoor het issue ontstaat. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft. In android en in de app nergens een optie kunnen vinden om dit aan of uit te zetten. Ook google laat me in de steek voor het vinden van een oplossing. Wie kan me helpen?
Vraag
Alle reacties
Misschien heb je er al naar gekeken, maar kan het liggen aan een update van de app die heeft plaatsgevonden? Heb je al contact opgenomen met de maker er van?
Of getest met een oudere versie van de app (ergens APK downloaden van APKmirror of zo) of het dan wel weer goed werkt?
Of getest met een oudere versie van de app (ergens APK downloaden van APKmirror of zo) of het dan wel weer goed werkt?
[Voor 3% gewijzigd door swhnld op 20-01-2022 10:22]
Heb wel een melding gemaakt naar de maker. Maar nog geen reactie ontvangen. Inmiddels de app verwijderd. Stuur de schakelaars toch aan met de stemcommando's via mijn google home. Zal ff in de gaten houden of ze de app snel updaten of anders inderdaad een oude versie opzoeken. Bedankt voor de tip.