Hoe kan ik in Outlook/Contacts uitschakelen dat als ik een voornaam/middelste naam/achternaam invoer, Outlook automatisch van de eerste letter een hoofdletter maakt?
dank!
dank!
Anoniem: 27148
Graag gedaan.Op woensdag 22 augustus 2001 19:00 schreef Spoelzilla het volgende:
dank!
Beetje aan het vervelen? Heb je niets te doen?Op woensdag 22 augustus 2001 20:26 schreef Renko het volgende:
O sorry, vergeet ik antwoord te geven op je vraag. en dat weet ik niet!
Sorry, ben ff verstrooit omdat nu ff druk heb!
Anoniem: 38238
Maar ja, ik krijg dit niet voor elkaar. Wel is het zo dat als je een naam invoert, naar een volgend veld gaat (waarbij dus de eerste letter wordt veranderd in een hoofdletter), en dan het veld gaat wijzigen, dat dan opeens niets meer wordt veranderdWanneer ik een naam in kleine letters typ, wordt deze gewijzigd
Wanneer u de naam van een contactpersoon, bedrijf of functie volledig in kleine letters typt, laat Outlook elk woord automatisch met een hoofdletter beginnen. Als u wilt dat de naam in kleine letters blijft staan, begint u de naam met een enkel aanhalingsteken ('). Dit aanhalingsteken wordt automatisch verwijderd als u naar een ander veld gaat. Als u later wijzigingen in de naam aanbrengt, blijft de naam precies zoals u deze typt.
Als u een naam typt in hoofdletters of in een combinatie van hoofdletters en kleine letters, blijft de naam zoals u deze typt.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Ik weet helaas het antwoord niet voor je maar ik vraag me wel iets af.. HOORT een naam niet geschreven te worden met een hoofdletter? dacht namelijk dat volgens de letteren der taal een beleefdheids vorm is (of iets dergelijks).Op woensdag 22 augustus 2001 19:00 schreef Spoelzilla het volgende:
Hoe kan ik in Outlook/Contacts uitschakelen dat als ik een voornaam/middelste naam/achternaam invoer, Outlook automatisch van de eerste letter een hoofdletter maakt?
dank!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq