Toon posts:

HELP ONDERDELEN AAN VERVANGING TOE!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
3 jaar geleden was ik heel blij dat ik een systeem kon uitkiezen bij vobis (de eerste en de laatste keer) ik natuurlijk heel blij maar toen ik echt wijzer begon te worden wat pc's betreft en deze kon openen schrok ik me rot nu zijn een aantal dingen echt aan vervanging toe en ik wilde graag wat advies:

Kast (het liefst een grote die ik kan uitbreiden)
Moederbord
Processor
Geluidskaart
videokaart
DVD
CD Rewriter

Harddisk,Netwerkkaart, floppy en voorlopig monitor kan ik gewoon van mijn oude systeem overzetten dus graag jullie suggesties,meningen en aanvullingen want ik wil nu alles behalve zo'n k*t ding bij vobis vandaan :r

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
En je keyboard, want je shift blijf soms hangen.

Verwijderd

Weet je wel zeker dat je niet van die Highscreen monitor af wil :)?

En voor de rest, was je budget?

Verwijderd

Topicstarter
:) mijn keyboard is het enige wat ik wil behouden ik ben er aan gewend geraakt en het typt lekker!!! wat die highscreen troep betreft ik zou het liefst alles uit het raam willen gooien maar ja ik moet het voorlopig nog wel met die highscreen monitor doen totdat ik zover ben dat ik een andere kan aanschaffen ;) mijn budget doet er niet toe als ik maar goeie dingen heb!!! wel moet het een beetje betaalbaar zijn :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:00

Exirion

Gadgetfetisjist

[topic=154891/1/50]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

* Kaj. seconds that motion
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.