Ongewenste, verkeerd geadresseerde post Lotto

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:32
Ik woon inmiddels zo'n 9 jaar op mijn huidige adres.

Regelmatig ontvang ik geadresseerde reclame van de lotto die niet aan mij is gericht. Waarschijnlijk betreft het een vorige bewoner, hoewel ik die deels van naam ken, en de naam op de post mij niet bekend voorkomt.

Ik heb al vele malen de post retour gestuurd, met diverse redenen aangekruist op de achterzijde, maar niets helpt. Ik blijf die post ontvangen.

Ik heb eerder verhalen gehoord dat sommigen het op hebben gelost door pakketjes naar een antwoordnummer te sturen, maar volgens mij heeft de lotto inmiddels geen antwoordnummer meer (openbaar).

Bellen heb ik nog niet gedaan, want ik heb geen zin in belkosten, bovendien is mijn telefoonnummer dan ook bekend (hoewel ik dat waarschijnlijk kan afschermen). Daarbij is onduidelijk of ik wel iets klaar kan spelen, gezien eerdere verhalen dat alleen de geadresseerde wijzigingen kan aanbrengen.

Natuurlijk kan ik de post gewoon bij het oud papier gooien, dat heb ik ook een tijdje gedaan. Maar ik zit nu in de fase dat ik de lotto gewoon wil stangen, zonder dat het mij wat kost.

Weet iemand of er nog een antwoordnummer in gebruik is door de lotto? Wat ik nu nog kan doen is de ontvangen envelop voorzien van een begeleidend schrijven, maar ik kan me voorstellen dat de teruggestuurd post geautomatiseerd in de afvalbak beland.

Of kan iemand uit ervaring vertellen hoe ik hier vanaf kom?

Hoe succesvol zou het zijn om ongefrankeerde brieven te gaan sturen waarin ik verzoek om post naar mijn adres te staken? Niet dat ik later alsnog een rekening krijg van postnl.

[ Voor 5% gewijzigd door LA-384 op 19-01-2022 18:15 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 16:35

4POX

Everybody is wired

LA-384 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:12:

Niet dat ik later alsnog een rekening krijg van postnl.
Nooit heb ik een rekening betaald van postnl omdat mijn frankeerbedrag niet klopte. Postnl gaat echt niet een deurwaarder sturen voor het missen van 1 postzegel.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wlang
  • Registratie: Januari 2015
  • Niet online
Stikker op plakken met " Retour afzender, verkeerd geadresseerd" en terugsturen zonder verdere postzegel.

[ Voor 18% gewijzigd door wlang op 19-01-2022 18:21 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:44
wlang schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:21:
Stikker op plakken met " Retour afzender, verkeerd geadresseerd" en op sturen.
Ik zou er van maken "overleden"

Acties:
  • +64 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Vooral niet even bellen na 9 jaar, maar een topic aanmaken op GoT |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

https://www.nederlandseloterij.nl/contact

Hier ff laten weten, lossen ze het zo voor je op.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-06 14:27

Agent47

I always close my contracts.

Of bellen en het uitleggen of als reden overleden opgeven.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:09
Gewoon retour met reden overleden dan ben je er van af, zo heb ik het gedaan na 2 jaar bij verschillende partijen, moeten ze hun zaken maar op orde hebben ik blijf ook niet aan de gang.

[ Voor 54% gewijzigd door mr_evil08 op 19-01-2022 18:30 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Stikker op plakken met " Retour afzender, verkeerd geadresseerd" en terugsturen zonder verdere postzegel.
migchiell schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:21:
[...]

Ik zou er van maken "overleden"
mr_evil08 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:28:
Gewoon retour met reden overleden dan ben je er van af, zo heb ik het gedaan na 2 jaar bij verschillende partijen, moeten ze hun zaken maar op orde hebben ik blijf ook niet aan de gang.
Dat heb ik meerdere malen gedaan, maar ik blijf dus post ontvangen.
Hm bedankt, dat kan ik eerst nog wel eens proberen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02:00

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Bij dat contactformulier ook: "Ik ben klant / Ik ben nog geen klant." Je hebt niet de optie: "tyf op met je loterijen"

Ik zou: https://www.postcodeloterij.nl/post
Proberen daar uit te schrijven.

Maar, dat is echt pleuris. Je moet allemaal persoonsgegevens invullen om niet meer mee te doen.

En het kan tot 6 weken duren voordat de afmelding doorgezet is, daarnaast krijg je niet eens een bevestiging dus ik weet niet of ik nu wel/niet Vriendenloterij, Postcodeloterij en al die andere meuk opgezegd heb.

Want natuurlijk moet het bij elke loterij individueel (terwijl de meeste loterijen gewoon van de overheid zijn, wat ik überhaupt al nergens op vindt slaan).

[ Voor 14% gewijzigd door Accretion op 19-01-2022 18:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

@Accretion Het heeft niet veel zin om een compleet andere organisatie te zeggen dat je niks meer wilt ontvangen...

Of sta je ook stampij te maken in de Coolblue omdat je mails krijgt van bol.com?

Vul er gewoon wat in met eventueel zelfs bogus informatie, dan houd het gewoon op. Ze moeten het toch linken via je adres, dus die hebben ze al.

Hoop gedoe en gezeur om niks imo.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

eamelink schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:22:
Vooral niet even bellen na 9 jaar, maar een topic aanmaken op GoT |:( 8)7
Hoewel dit voor een HK reactie door zou kunnen gaan, is dit toch echt de snelste route als het retour zenden niet werkt.

Dus ik zou de telefoon pakken, op anoniem zetten en die ene euro afstaan aan belkosten :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02:00

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Hooglander1 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:46:
@Accretion Het heeft niet veel zin om een compleet andere organisatie te zeggen dat je niks meer wilt ontvangen...

Of sta je ook stampij te maken in de Coolblue omdat je mails krijgt van bol.com?

Vul er gewoon wat in met eventueel zelfs bogus informatie, dan houd het gewoon op. Ze moeten het toch linken via je adres, dus die hebben ze al.

Hoop gedoe en gezeur om niks imo.
Neeui, je zou toch gewoon bij de post/overheid aan moeten kunnen geven dat je geen reclame wil van gokken bij organisaties die van de overheid zijn.

Maar het is gewoon irritant, ik heb me d'r niet voor aangemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-06 15:10
Tja, dan blijft het komen natuurlijk, het houdt niet vanzelf op. Heb hetzelfde gehad met die achterlijke postreclame van de Lostcodepoterij, die bleef ook maar komen ondanks onze sticker. Uiteindelijk een pissile mail gestuurd en toen hield het op

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:58

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik heb wel eens hier op het forum gelezen dat iemand uiteindelijk een hoop extra rotzooi zoals bakstenen meegestuurd heeft, want naar een antwoordnummer kan je gratis een pakket van 10 kilogram versturen. :7

Ik zou dit zeker niet als eerste doen, en ook niet voor elke keer, maar als een bedrijf zijn zaken niet orde heeft, lijkt het mij een ludieke oplossing. ;)

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:03
Klinkt indd een stuk eenvoudiger! 10 kg bakstenen meenemen naar het postkantoor, ingepakt en al!
.....
Of gewoon even bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:58

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Zorg schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:31:
Klinkt indd een stuk eenvoudiger! 10 kg bakstenen meenemen naar het postkantoor, ingepakt en al!
.....
Of gewoon even bellen....
Die bakstenen hebben wel een voordeel: Dan kunnen ze hun kantoor daarmee uitbreiden met een extra afdeling: 'Ontvangersklachten' :+

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-06 14:44

Theo

moederbord

AW_Bos schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:23:
Ik heb wel eens hier op het forum gelezen dat iemand uiteindelijk een hoop extra rotzooi zoals bakstenen meegestuurd heeft, want naar een antwoordnummer kan je gratis een pakket van 10 kilogram versturen. :7

Ik zou dit zeker niet als eerste doen, en ook niet voor elke keer, maar als een bedrijf zijn zaken niet orde heeft, lijkt het mij een ludieke oplossing. ;)
Baksteen moet je niet willen doen; de personen die (tegen minimumloon) werken bij de postafdeling van $loterij die zijn geen oorzaak van het probleem, maar zitten wel met een baksteen waar ze niks mee kunnen (past niet echt in de afvalbak..)

Wat bij mij extreem effectief is dat is elke loterijbrief wél per pakketpost terugsturen, maar in een klein doosje met een briefje erbij dat elk volgend stuk óók per pakketpost nar hun gratis antwoordnummer gaat. Dit nadat de 'retour afzender' opties niet hadden opgeleverd. Ik doe er dan een (net) briefje bij dat ik mij permanent en definitief voor eeuwig en altijd wil afmelden voor hun meuk, en dat elk poststuk dat ik ontvang per pakketpost retour komt. Boodschap is dan heel duidelijk zonder dat ik de postmedewerkers aan het pesten ben :P
Mijn ervaring hiermee tot nu toe: Met gewoon een brief retour sturen laten ze je (vaak!) een half jaar met rust. Stuur je een pakketje naar hun antwoordnummer dan kom je op een zwarte lijst te staan en laten ze je echt met rust.

Tactiek van die loterijen is dat ze de brieven sturen alsof ze met hagel schieten. Voor hen kost zo'n brief inc verzending een paar dubbeltjes (veel minder dan dat jij en ik betalen voor een postzegel), en ze weten wat hun win-rate is hierin. Misschien verliezen ze die paar cent, misschien hebben ze een nieuwe klant. Het is klaarblijkelijk lucratief om zo met hagel te schieten door deze massabrieven te sturen. Maar wanneer je op hun zwarte lijst staat dan wéten ze dat die brief niet een paar dubbeltjes gaat kosten, maar dat deze zomaar 15 euro kost aan pakketkosten en verwerkingstijd terwijl ze ook weten dat zulk soort personen nooit klant zullen worden. Dan is het voor hun ook weer lucratief om niets te sturen... Maar om ze zover te krijgen moet je eventjes je briefje per pakketpost naar het antwoordnummer sturen.

Hou het wel netjes; het bedrijf kan vuil en smerig zijn, maar de postverwerkers bij dat bedrijf kunnen er ook niks aan doen en doen ook maar gewoon hun werk, die moeten alleen maar jouw boodschap doorgeven. Dus een steen verzenden, of gaan schelden en dreigen in een brief is gewoon zonde van de moeite en gewoon sneu...

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 20:19

MsG

Forumzwerver

Accretion schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:08:
[...]

Neeui, je zou toch gewoon bij de post/overheid aan moeten kunnen geven dat je geen reclame wil van gokken bij organisaties die van de overheid zijn.

Maar het is gewoon irritant, ik heb me d'r niet voor aangemeld
Die is er ook, dat is postfilter.nl. maar in dit geval gelden die regels niet, omdat een persoon op adres van TS in het verleden ook klant is geweest bij de loterij. Oude klanten mag je altijd benaderen met post. Eventueel kan je je recht van verzet gebruiken, maar dat zou dan eigenlijk de persoon in kwestie zelf moeten doen.

Mijn ervaring bij de loterijen is dat met een mailtje, of een contactformulier het altijd prima afgemeld werd naderhand.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik heb indertijd de postcodeloterij/bankgiroloterij/vriendenloterij met een telefoontje stopgezet. En dat voor de oude bewoners van mijn adres.
Ik kreeg te horen dat er nog een paar mailings klaar konden staan, maar dat ik met uiterlijk zes weken van die post af zou zijn... en dat klopte.
Bellen heb ik nog niet gedaan, want ik heb geen zin in belkosten
De meeste van die clubs hebben gewoon een nummer dat je tegen normale kosten belt... en de meeste telecomproviders bieden tegenwoordig contracten aan met onbeperkte belminuten tegen een schappelijk bedrag. Dus die kosten voor dat telefoontje gaan gewoon van die onbeperkte (en al betaalde) minuten af.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Accretion schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:38:
[...]

Bij dat contactformulier ook: "Ik ben klant / Ik ben nog geen klant." Je hebt niet de optie: "tyf op met je loterijen"

Ik zou: https://www.postcodeloterij.nl/post
Proberen daar uit te schrijven.

Maar, dat is echt pleuris. Je moet allemaal persoonsgegevens invullen om niet meer mee te doen.

En het kan tot 6 weken duren voordat de afmelding doorgezet is, daarnaast krijg je niet eens een bevestiging dus ik weet niet of ik nu wel/niet Vriendenloterij, Postcodeloterij en al die andere meuk opgezegd heb.

Want natuurlijk moet het bij elke loterij individueel (terwijl de meeste loterijen gewoon van de overheid zijn, wat ik überhaupt al nergens op vindt slaan).
Gelukkig kan je een hoop onzin invullen. Ik kreeg ook post van zowel postcode als vriendenloterij voor de vorige bewoner. Dus heb gewoon zijn naam gebruikt en 0612345678. Wel het correcte adres natuurlijk. Over 4 weken laat ik je weten of het heeft gewerkt. :')

Die van de postcodeloterij crasht overigens als je geen telnr invult, het is geen verplicht veld maar ik ging 10x naar foutmeldingspagina's daardoor. Ze doen écht alles om je binnenboord te houden (terwijl ik nooit lid ben geweest).

Het is echt tuig.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
@Theo Dat antwoordnummer heb ik een tijd geleden naar gezocht, maar volgens mij hebben ze dat niet meer, of iig niet openbaar kenbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

https://postfilter.nl/ ingevuld een aantal maanden geleden en vervolgens nooit meer post ontvangen van dit soort bedrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-06 14:44

Theo

moederbord

LA-384 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 07:53:
@Theo Dat antwoordnummer heb ik een tijd geleden naar gezocht, maar volgens mij hebben ze dat niet meer, of iig niet openbaar kenbaar.
Dan moet je grager zoeken :P

https://www.antwoordnumme...php?zoeken=antwoordnummer (mogelijk moet je een paar adblocks uitzetten om alles te zien)
Als ik zoek op Lotto dan levert dit vier valide adressen op welke je allemaal een pakketje kunt sturen, en geeft het drie gratis 0800 nummers die je kunt bellen (wel even #31# voor het nummer zetten zodat je callerID niet wordt meegezonden)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
souljah1h schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 07:57:
https://postfilter.nl/ ingevuld een aantal maanden geleden en vervolgens nooit meer post ontvangen van dit soort bedrijven.
Dat werkt alleen als de vorige bewoner niet al lid was. Dan mogen ze dus troep blijven sturen, tenzij die bewoner netjes een verhuisberichtje heeft gestuurd. Het is geen ongeadresseerde post namelijk, de naam van de vorige bewoner staat erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 23:02

Eagle Creek

Breathing security

Uit de TS:
Ik heb al vele malen de post retour gestuurd, met diverse redenen aangekruist op de achterzijde, maar niets helpt. Ik blijf die post ontvangen.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmane
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 12:39

dijkmane

biertje ?

https://www.antwoordnumme...php?zoeken=antwoordnummer

staat er gewoon tussen.

hele grote doos nemen, envelop erin en opsturen maar

specs : wil je niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Als je na 9 jaar nog steeds post ontvangt dan ben je niet consequent geweest. Ik ontvang nu (in mijn vijfde jaar in dit huis) hooguit eens per jaar nog post van de vorige bewoners. Die hebben hier 40 jaar gewoond en waren lid bij alle postorderbedrijven in Nederland + Duitsland, hebben in die 40 jaar aan zeker 294 goede doelen geld gegeven en waren ook niet vies van een loterijtje links of rechts.
De eerste maand heb ik de post opgespaard en aan de oud bewoner gegeven (dat was een schoenendoos vol). Daarna ging alles retour. Aangezien de meeste post op naam van haar (al lang) overleden man stond heb ik overal op gezet dat de geadresseerde in 1991 overleden was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:52
Even een openbaar, licht negatief bericht via Twitter, meestal heb je dan binnen 5 minuten contact en word het wel geregeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chatslet
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-05 15:45
Dit hebben wij ook gehad met een niet nader te noemen bank die maar afschriften bleef sturen van iemand die hier al 10 jaar niet meer woont. Na meerdere keren mailen en bellen bleef het gewoon door gaan. Uiteindelijk zo'n afschrift ingescanned en op de facebook pagina van de betreffende bank gepost. Hallo, we krijgen steeds deze afschriften. Ik dacht ik post het hier maar even, misschien leest de geadresseerde hier mee of kunnen jullie er iets mee. Na dit datalek was het meteen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Reinier

\o/

Retour sturen met "overleden" aangekruist vind ik echt ongepast trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

ozzynator schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:59:
Even een openbaar, licht negatief bericht via Twitter, meestal heb je dan binnen 5 minuten contact en word het wel geregeld.
Dat werkte bij mij voor die rommel van de postcodeloterij en de vriendenloterij. (zelfde bedrijf) Gewoon aangegeven dat ik door prive omstandigheden die meuk niet meer wenste te ontvangen. 6 weken later was het klaar en nooit meer wat ontvangen. Denk dat de toto een zelfde werkwijze zal hebben. Zeker als je dan half laat doorschemeren dat je zogenaamd ex-gokverslaafd bent. :P

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:54
thunder8 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:11:
[...]

Dat werkte bij mij voor die rommel van de postcodeloterij en de vriendenloterij. (zelfde bedrijf) Gewoon aangegeven dat ik door prive omstandigheden die meuk niet meer wenste te ontvangen. 6 weken later was het klaar en nooit meer wat ontvangen. Denk dat de toto een zelfde werkwijze zal hebben. Zeker als je dan half laat doorschemeren dat je zogenaamd ex-gokverslaafd bent. :P
Dat laatste is geen garantie. Kennis van me helpt mensen met geldproblemen. Zo had ze een client die meerdere loten per maand had bij de staatsloterij. Toen ze gezamelijk opbelden om alles stop te zetten zei de medewerker aan de lijn: "Ja, maar als meneer volgende maand mee speelt heeft hij kans om veel geld te winnen en heeft hij ook geen geldproblemen meer!" 8)7

Lotterijen hebben geen medelijden met (potentiele)klanten. Er is ook niet voor niets geen manier om je online uit te schrijven, je zal altijd moeten bellen. Het is het puur tuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royhoi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-05 22:20

royhoi

-

Bellen dan halen ze je adres er uit, laatst nog gedaan

K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

aidanl schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:29:
[...]

Dat laatste is geen garantie. Kennis van me helpt mensen met geldproblemen. Zo had ze een client die meerdere loten per maand had bij de staatsloterij. Toen ze gezamelijk opbelden om alles stop te zetten zei de medewerker aan de lijn: "Ja, maar als meneer volgende maand mee speelt heeft hij kans om veel geld te winnen en heeft hij ook geen geldproblemen meer!" 8)7

Lotterijen hebben geen medelijden met (potentiele)klanten. Er is ook niet voor niets geen manier om je online uit te schrijven, je zal altijd moeten bellen. Het is het puur tuig.
Geldproblemen =/= Gokverslaafd. Bij dat laatste zijn ze verplicht mee te werken, vanwege de wetten omtrent de vergunningen en de moeite die ze moeten doen om verslaving te minimaliseren. Zoals gezegd, werkte het bij mij bij de Postcodeloterij prima, was er meteen vanaf en ook nu jaren later nog steeds.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:59
royhoi schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:32:
Bellen dan halen ze je adres er uit, laatst nog gedaan
Dit zou inderdaad de best werkende oplossing kunnen zijn alleen daar wil de TS niet aan. 8)7

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BrtH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06 10:59
Reinier schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:04:
Retour sturen met "overleden" aangekruist vind ik echt ongepast trouwens.
Dat een overheidsorganisatie gokreclame blijft sturen naar burgers die hebben aangeven dat ze dat niet (meer) willen vind ik echt ongepast trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Reinier

\o/

BrtH schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:23:
[...]

Dat een overheidsorganisatie gokreclame blijft sturen naar burgers die hebben aangeven dat ze dat niet (meer) willen vind ik echt ongepast trouwens.
Mee eens, maar iemand dood melden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:54
thunder8 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:37:
[...]

Geldproblemen =/= Gokverslaafd. Bij dat laatste zijn ze verplicht mee te werken, vanwege de wetten omtrent de vergunningen en de moeite die ze moeten doen om verslaving te minimaliseren. Zoals gezegd, werkte het bij mij bij de Postcodeloterij prima, was er meteen vanaf en ook nu jaren later nog steeds.
Dan nog, inlevingsvermogen van dat tuig is 0,0. Daarnaast heb ik persoonlijk ook genoeg ervaring met ze dat nadat ik herhaaldelijk gevraagd heb niet meer lastig gevallen te willen worden, ze doodleuk een maand later weer bellen. Ondanks het bel-mij-niet register en meerdere verzoeken tot AVG vergetelheid. En iedere keer weer hetzelfde verhaal: "Oh dat heeft mijn collega dan niet goed vast gelegd".

Maar goed, TS moet gewoon bellen en verzoeken tot stopzetten van post. Voor de zekerheid ook aanmelden bij postfilter om het helemaal stop te zetten. Indien ze dan alsnog post blijven verzenden, melding maken bij ACM.

[ Voor 3% gewijzigd door aidanl op 20-01-2022 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Reinier schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:29:
[...]

Mee eens, maar iemand dood melden :?
Het is niet alsof je het officieel bij de instanties doet ofzo. Dood is gewoon een vinkje bij dit soort bedrijven dat ze er geen spam meer kwijt kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
dijkmane schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:53:
https://www.antwoordnumme...php?zoeken=antwoordnummer

staat er gewoon tussen.

hele grote doos nemen, envelop erin en opsturen maar
Handige website. Ik wist niet dat die bestond. Ik had destijds op de website van lotto/loterij gekeken en daar vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gewoon retour afzender er opschrijven en in een brievenbus gooien of er een telefoontje aan wagen.

Een beetje onzin om pakketjes naar een antwoordnummer te gaan sturen hiervoor als je nog niks normaals geprobeerd hebt in 9 jaar.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Marzman schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:04:
Gewoon retour afzender er opschrijven en in een brievenbus gooien of er een telefoontje aan wagen.

Een beetje onzin om pakketjes naar een antwoordnummer te gaan sturen hiervoor als je nog niks normaals geprobeerd hebt in 9 jaar.
Misschien de eerste de eerste drie alinea's van de startpost lezen voordat je reageert?

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
bwerg schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:26:
[...]

Misschien de eerste de eerste drie alinea's van de startpost lezen voordat je reageert?
Ik denk dat @Marzman bedoeld dat er met "nog niks normaals geprobeerd hebt in 9 jaar." geen poging ondernomen is om "normaal" te bellen terwijl dit de meest normale en eenvoudige manier van handelen is.

Ik wil niet zeggen dat het dan opgelost is (misschien ook wel) maar het kost de minste moeite met de meeste kans op een oplossing.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat inderdaad. Je kan principes hebben maar een telefoontje kost de minste moeite en heeft een grotere kans op succes. In de vijfde alinea schrijft hij letterlijk dat hij dat niet gedaan heeft.

070 - 550 08 06. Open van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ad de Jong schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:37:
[...]

Ik denk dat @Marzman bedoeld dat er met "nog niks normaals geprobeerd hebt in 9 jaar." geen poging ondernomen is om "normaal" te bellen terwijl dit de meest normale en eenvoudige manier van handelen is.
Kan zijn, maar als de TS opent met "ik heb heel veel retour gestuurd en dat werkt niet" dan is het een beetje jammer als er dan nog 10 reacties komen met "gewoon retour sturen"...

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
bwerg schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:40:
[...]

Kan zijn, maar als de TS opent met "ik heb heel veel retour gestuurd en dat werkt niet" dan is het een beetje jammer als er dan nog 10 reacties komen met "gewoon retour sturen"...
Eens, maar je hebt het wel tegen iemand die de meest eenvoudige en waarschijnlijke ook beste tip gewoon naast zich neerlegt.

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1