Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livio_Livius
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-04 15:09
Ik heb een voorlopige aanslag gekregen. Er zijn 3 mogelijkheden om deze te betalen:

1. betaling in 1 keer met korting
2. termijnen met automatische incasso
3. termijnen zonder automatische incasso.

Bij 3 eerste termijn uiterlijk 28.02 en de volgende termijnen uiterlijk een maand later.

Vraag optie 3: Moeten de termijnen qua bedragen gelijk zijn of kan ik ook elke maand stel euro 10 en laatste (11e) de rest betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:42

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik zou even bellen naar de belastingtelefoon om tot een regeling te komen, en daar vragen wat mogelijk is.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:46

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Voorvragen over betaling moet je toch echt bij de belastingdienst zelf zijn:

BelastingTelefoon: 0800 - 0543

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Livio_Livius schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:38:
Ik heb een voorlopige aanslag gekregen. Er zijn 3 mogelijkheden om deze te betalen:

1. betaling in 1 keer met korting
2. termijnen met automatische incasso
3. termijnen zonder automatische incasso.

Bij 3 eerste termijn uiterlijk 28.02 en de volgende termijnen uiterlijk een maand later.

Vraag optie 3: Moeten de termijnen qua bedragen gelijk zijn of kan ik ook elke maand stel euro 10 en laatste (11e) de rest betalen?
Het antwoord:
https://www.belastingdien...-hoe-gaat-het-met-betalen
Betaalt u liever in termijnen?
Het totale bedrag dat u moet betalen, deelt u zelf door de overgebleven maanden van het jaar. Dit is het maandbedrag dat u moet betalen.

Het 1e maandbedrag betaalt u uiterlijk 1 maand na de datum van uw voorlopige aanslag.

De volgende betalingen doet u telkens een maand later. Zorg er wel voor dat uw laatste betaling voor het eind van het jaar bij ons binnen is. Dit bedrag kan door afronding iets hoger of lager zijn.
Dus bedrag delen door termijnen, afronden en laatste termijn kan afwijkend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-05 13:11
Totaalbedrag deel je door 11, rond af naar boven; dat is dan je maandtermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livio_Livius
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-04 15:09
Dank allemaal, helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De volgende keer sneller naar de instantie zelf bellen ipv een topic hier openen. Dat had je al weer wat frustraties kunnen schelen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.