Op donderdag 23 augustus 2001 18:04 schreef Eddo het volgende:
heb laatst een A705MT Vision Master Pro411 aangeschaft voor een kennis en hij doet het perfect! niks scheef ofzo
zelf heb ik een A702HT Vision Master Pro410 en die doet het ook perfect! vind daar het menu iets prettiger van... het menu van de A705MT Vision Master Pro411 verdwijnt zo snel, dan zit ik nog te kijken welke instelling ik nodig heb (jaja, is ff zoeken omdat de indeling anders is) en dan verdwijnt het menu weer automatisch
met de 19" van iiyama zijn wel problemen, staat vast nog wel ergens een topic over

Bedankt voor de reactie, ik ben er dus uit nu! IIG een 705 of 702. Nog ff mn buudget checken end an ben ik er uit! Ik denk dat ik voor de 702 ga, dan kan ik daar nog een jaartje of 3 mee verder schat ik zo!
De s900mt1 die ik nu heb is opzich ook wel goed, maar ik heb bedacht dat ik wel zeker 3 jaar er mee wil doen (welliswaar te laat, maar toch). En dat ik geen zin heb om 3 jaar tegen een bol ding aan te kijken terwijl de rest van de wereld lekker plat zit te doen! Ik ga morgen nog wel ff langs Alternate om zo'n 705 of 702 te checken, want ik wil er zeker van zijn dat ik me niet aan die lijntjes ga ergeren (ik ben nogal een mierenneuker al zeg ik het zelf

).