een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
En cooling moet gene probleem zijn. Een goede ijzerboren zet en een dremel (look-a-like) kan wonderen doen
Ook kan je al je kaarten er dan al relaxed inzetten.
Hij staat btw ook in de winkel bij Alternate...
Magneet
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
PS: Ja, ik werk ook bij Alternate (hè Mr.Blonde
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Op donderdag 23 augustus 2001 21:06 schreef Magneet het volgende:
Mr. Blonde ik vind het wel zo eerlijk voor hem als je erbij zegt dat je bij alternate werkt 9 zij je in andere thread wel. Dit zeg ik NIET om jouw te flamen want zelf heb ik GEEN ervaring met die kast en kan er dus geen zinnig woord over zeggen maar gewoon om aan te geven dat er eventueel spake van zou kunnen zijn van belangenverstrengeling of iets dergelijks. Gewoon voor de duidelijkheid zeg maar
Magneet
absoluut totaal helemaal mee eensOp donderdag 23 augustus 2001 21:46 schreef Interceptor het volgende:
Nou dat is jiust mooi toch dan zal hij wel weten of het wat is of niet
[..]
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
maar ik heb na intensief surfen op een andere leuke kast gestuid
ik heb nu de scorpio ta-10-w besteld inc. enermax voeding
Verwijderd
Ben ff op de site van CT via de link geweest. Staan nog meer leuke dingen.
Verwijderd
Wel een beetje oppassen bij Alternate btw, ik kreeg een gekopieerde CD bij mn soundblaster, volgens hun "was dat altijd zo". Ben er verder niet over gaan zeiken, omdat ze ook een dood moederbord gestuurd hadden. Mocht er dus fijn ff heen rijden
DOA producten worden tegenwoordig direct geruild, zoals het hoort vind ik...
De service is errug veranderd door de 3 jaar heen dat ik er werk nu. Mocht je nu bij de service komen dan heb je een grote kans dat je door mij word 'geholpen'
Het omruilen van mijn a7m266 heeft anders 2 weken geduurd, maar verder wel een relaxe zaak..
Was zeker niet op voorraad ofzo...Op vrijdag 24 augustus 2001 16:09 schreef CrashOne het volgende:
offtopic:
Het omruilen van mijn a7m266 heeft anders 2 weken geduurd, maar verder wel een relaxe zaak..
kijk nog maar eens goed onderin de sb bulk doosOp vrijdag 24 augustus 2001 16:01 schreef Mr.Blonde het volgende:
Soundblaster kaartjes komen best vaak bulk bij ons, dus echt helemaal kaal. Om de klant toch drivers te leveren branden we ons soms helemaal scheel...
DOA producten worden tegenwoordig direct geruild, zoals het hoort vind ik...
De service is errug veranderd door de 3 jaar heen dat ik er werk nu. Mocht je nu bij de service komen dan heb je een grote kans dat je door mij word 'geholpen'
Dit topic is gesloten.
![]()