Ik heb een directory met waar een aantal verwerkte logjes in komen. Die directory wordt aangemaakt als: Verwerkt220119-83736 (naam jaartal, maand, dag en tijd.)
Daarnaast heb ik een Verwerkt directory waar ik na controle deze map elke keer in verplaats.
Ik wil een simpel schoonbatchje maken in CMD om de Verwerkt22* mapjes te verplaatsen naar de Verwerkt map.
Het leuke van de commandline is dat als ik intyp:
dit werkt en de directory verplaatst is.
Echter wil ik niet de hele directorynaam opnemen, want deze is variabel. Mijn idee was dus:
Waarbij ik als antwoord kreeg:
Is dit een onmogelijkheid voor een directory? Want als ik dit met bestanden doe gaat dat prima...
Is er een commandline alternatief? (Ik kan niet het Verwerkt<datum><tijd> mapnaam aanpassen)
Daarnaast heb ik een Verwerkt directory waar ik na controle deze map elke keer in verplaats.
Ik wil een simpel schoonbatchje maken in CMD om de Verwerkt22* mapjes te verplaatsen naar de Verwerkt map.
Het leuke van de commandline is dat als ik intyp:
code:
1
| move "Verwerkt220119-83736" "Verwerkt archief" |
dit werkt en de directory verplaatst is.
Echter wil ik niet de hele directorynaam opnemen, want deze is variabel. Mijn idee was dus:
code:
1
| move Verwerkt22* "Verwerkt archief" |
Waarbij ik als antwoord kreeg:
code:
1
| De syntaxis van de bestandsnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist. |
Is dit een onmogelijkheid voor een directory? Want als ik dit met bestanden doe gaat dat prima...
Is er een commandline alternatief? (Ik kan niet het Verwerkt<datum><tijd> mapnaam aanpassen)