Toon posts:

3D-Headset bij Intertoys.... is dat wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

zag vandaag bij de intertoys een 3D-controller headset liggen voor 29,95 (Normaal 350 piek) , zo'n ding waarmee je dus met je hoofd (doormiddel van een zender op 't beeldscherm) je games kan besturen... bijvoorbeeld dus ook real-time in quake3 kijken enzo.

Werken die dingen nou echt? of is het gewoon bagger?

Verwijderd

het zou niet voor niks 29,95 bij de intertoys liggen :+

Verwijderd

Nou... ik heb het nog nooit geprobeerd.
Maar ik kan me goed voorstellen dat je na een uurtje gamen toch wel ontzettende nekpijn gaat krijgen...

Neej, ik hou het toch gewoon bij mun muisje en letterplankje.. :)

• sab
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05-2025

sab

Hmmm... voor 30 piek...
lijkt me wel grappig.

Tis geloof ik wel zo dat je monitor een stevige refreshrate heeft omdat anders je ogen uit je kassen rollen van het flikkeren.

eruditio ergo valesco

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

hehehe lijkt me niet voor 30 piek.
Je hebt nog geen fatsoeidelijk toetsenbord of muis voor 30 piek.

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Kzou het niet kopen. Ik heb zelf bij die winkel gewerkt en dat ding wel eens in me handen gehad, en het ziet er vreselijk uit (slecht afgewerkt, dik metaal blok onder de ontvanger die je op je monitor moet zetten). En zoals al gezegd wordt: als het voor 3 tientjes daar ligt, zal het vast niet veel wezen...

• corani
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Aan de andere kant, voor 3 tientjes kun je ook haast geen miskoop doen...

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

Verwijderd

kan NIKS zijn
INTERTOYS he :) (niet dat het een slechte WINKEL is maar 30piek is TEweinig)

• ViolatoR
  • Laatst online: 02-06 14:10
Dus als het ipv 30 maar 300 piek was, dan was het wel goed? Leuke redenaties hebben jullie :P

fotoblog

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op donderdag 23 augustus 2001 12:42 schreef ViolatoR het volgende:
Dus als het ipv 30 maar 300 piek was, dan was het wel goed? Leuke redenaties hebben jullie :P
Nou kijk, als het een onwijs goed product zou zijn geweest, dan zou het toch niet afgeprijsd zijn van 350,- voor 30,-. Want dan zou het wel veel verkocht worden, en hoefde het niet meer aan de man gebracht te worden door een enorme prijsdaling. Lijkt mij :)

• corani
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Is er soms ook iemand die geld teveel heeft, en dat ding voor ons gaat testen ofzo? *D

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

• ViolatoR
  • Laatst online: 02-06 14:10
Op donderdag 23 augustus 2001 12:56 schreef keeper het volgende:

[..]

Nou kijk, als het een onwijs goed product zou zijn geweest, dan zou het toch niet afgeprijsd zijn van 350,- voor 30,-. Want dan zou het wel veel verkocht worden, en hoefde het niet meer aan de man gebracht te worden door een enorme prijsdaling. Lijkt mij :)
ik begrijp wel wat ermee bedoelt word, niet elk product word zomaar ff 320piek goedkoper ( hier kan nVidia nog wat van leren :P ).

fotoblog

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

speculaties speculaties...
koop gewoon zo'n ding en probeer het uit. Bevalt het niet, dan verkoop je het aan je broer/zus/neef/nicht of wie er ook maar in de buurt rondloopt.
Om het prijs is congruent met kwaliteit-argument even te volgen: "3 tientjes? dat kan nooit veel zijn". Maar dat ding is gedver 350 geweest! Was 'ie toen wel goed dan? Het enige probleem zou in de drivers en ondersteuning kunnen zitten, wat je wel vaker hebt met oudere extraatjes. But anyway, voor 30 gulden kan je in ieder geval weer leuk klooien met een apparaat wat een verrijking voor sommige spellen zou kunnen zijn.

Forza Mucca!

• sab
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05-2025

sab

psies...

worst case heb je er een middagje 'plezier' aan over gehouden :)

eruditio ergo valesco

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 14:34

markvt

Peppi Cola

TEST!

mijn broertje heeft er 1tje, heel irri reageers af en toe slecht en is onhandig in gebruik.
kreeg gewoon hoofdpijn van ut door heel de tijd met mijn hoofd te bewegen.
En die 'helm' is ook heel klein > kindermaat !

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• OverSoft
  • Laatst online: 10-08 00:09
lijkt me ook, dat als je een kleine monitor hebt, je de hele tijd scheef naar de monitor loopt te staren.
Simply put: *K*T*
Pagina: 1