Opdrachten, Yubii en apple watch

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravaoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 11:54

ravaoo

Kunst is per ongeluk goe

Topicstarter
Mijn vraag
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn Apple Watch niet steeds toegang vraagt voor elke taak in de opdrachten app als daar een taak uit gevoerd wordt in Yubii.

Relevante software en hardware die ik gebruik
HC2, Iphone XR, Apple Watch 6, Yubii app, Opdrachten app, Siri

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Ik wil graag met siri huis kunnen bedienen. Zeker nu ik een Apple watch heb lijkt mij dat super handig. Oude fibaro spullenboel werkt niet met de Woning app van Apple en siri wil niet altijd de juiste scenes starten in Yubii. Dat heb ik opgelost door de opdrachten app te gebruiken. Daarin heb ik opdrachten aangemaakt met specifieke namen die siri goed aan stuurt. In de opdrachten stuur ik dan één of meer scenes aan in Yubii. Als ik siri aanroep via mijn telefoon dan werkt dit prima. Wanneer ik voor de zelfde opdracht siri aanroep via mijn Apple Watch dan krijg ik voor iedere scene die de opdracht wil uitvoeren in Yubii de vraag of ik dat wil toestaan.
In de opdrachten app op de iphone:
Bij de algemene instellingen van een specifieke opdracht is een schiufknopje aan/uit voor tonen in de watch. Deze staat aan. Daar is een privacy tabje en daar staat een aan/uit knopje of je toegang tot Yubii wil geven. Deze staat aan. Ik heb geprobeerd met knopje privacy opnieuw instellen. Dan krijg ik op de iphone één keer de vraag voor toegang. Daarna is het op de iphone okay en de watch nog steeds niet.
In de opdrachten app op de iphone bij opdracht in een taak waar yubii scene wordt aangeroepen kan ik alleen instellen of ik tijdens het uitvoeren dat in het scherm toon. Aan of uit geeft geen verschil voor de toegang vraag op de Watch.

Bij de instellingen in de Yubii app:
Daarin zit alleen een aan/uit knopje of je Apple watch wil gebruiken. Dit staat aan. Bij de instellingen van iphone zelf en dan tabje Yubii zijn geen instellingen voor toegang of watch.

Bij de instellingen van iphone zelf en dan tabje Opdrachten heb ik geen instellingen gevonden voortoegang of watch. Ook niet bij geavanceerd.

Bij de instellingen van iphone zelf en dan tabje Siri ook geen instellingen. niet algemeen en ook niet bij Yubii sub tabje.

In de Apple Watch app op de iphone:
Bij instellingen tabje Siri niets gevonden
Bij instellingen tabje Yubii alleen aan/uit knopje of ik de app op de watch wil

Ik heb al heel wat gevonden en geprobeerd. Maar heb nog geen oplossing. Weet iemand wat?