Ik wil graag een nieuwe generatie pc bouwen ( AMD RYZEN ZEN 4 NZXT BUILD)Heb altijd intel gehad, maar wil de overstap maken naar nieuwe generatie AMD. Heb sinds kort al mijn onderdelen verkocht. En w8 nu op de nieuwe generatie. Heb nog een PS5 staan met een hele lange backlog aan games, dus heb ik genoeg tijd en kan ik rustig w8. Alleen zit met aantal vragen.
Denken jullie dat de nieuwe AM5 moederborden ook DDR4 compitabel zullen zijn aangezien DDR5 verschrikkelijk duur is. Ook al heeft amd als bedrijf gezegd dat hun focus op DDR5 ligt. Zal naar mijn mening geen slimme zet zijn. Aangezien niet heel veel mensen dit kunnen veroorloven.
Ik wil graag een NZXT build wil maken. En ben benieuwd hoe vroeg NZXT hun moederborden zullen uitbrengen. Voor de release van zen 4 Cpu's of daarna. .
Paar foto's om jullie een idee te geven. Wat voor een build ik in mijn hoofd heb.
Ben benieuwd naar jullie meningen.
Thanks
Denken jullie dat de nieuwe AM5 moederborden ook DDR4 compitabel zullen zijn aangezien DDR5 verschrikkelijk duur is. Ook al heeft amd als bedrijf gezegd dat hun focus op DDR5 ligt. Zal naar mijn mening geen slimme zet zijn. Aangezien niet heel veel mensen dit kunnen veroorloven.
Ik wil graag een NZXT build wil maken. En ben benieuwd hoe vroeg NZXT hun moederborden zullen uitbrengen. Voor de release van zen 4 Cpu's of daarna. .
Paar foto's om jullie een idee te geven. Wat voor een build ik in mijn hoofd heb.
Ben benieuwd naar jullie meningen.
Thanks
[Voor 15% gewijzigd door Anonymous_T85 op 18-01-2022 19:47]