ik vind dat een subgroep security aspects hier niet zou misstaan . Stel het voor omdat ik juist iets wilde posten ivm veiligheid en ik vind het nergens
what do YOU think ?
what do YOU think ?
das waar, maar dat is niet echt handig.Op woensdag 22 augustus 2001 18:30 schreef Webgoodie het volgende:
Ik denk dat security-related topics best kunnen nu op GoT. Bijv. Internet-security -> IT, Software-security-> SA, Virussen -> SA etc.
They made me do it.
Nou ja, ik zie niet in waarom we WEL een security forum zouden nemen?.Op woensdag 22 augustus 2001 18:36 schreef Smoothy_ het volgende:
das waar, maar dat is niet echt handig.
idd.. daar is veel te weinig vraag naar..Op woensdag 22 augustus 2001 18:39 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie niet in waarom we WEL een security forum zouden nemen?.
ik ook nietOp woensdag 22 augustus 2001 18:39 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie niet in waarom we WEL een security forum zouden nemen?.
They made me do it.
BAN!!!Op woensdag 22 augustus 2001 19:47 schreef HomEBOY het volgende:
kzal mijn moeder nog moeten geloven, die zij altijd dat hollanders luiaards waren
They made me do it.
Ehm, waarom post je het gewoon niet in SA?Op woensdag 22 augustus 2001 19:47 schreef HomEBOY het volgende:
reden waarom we het wel zouden doen :
staat niet op het board,toen ik op dit board terecht kwam dacht ik van WOW , hier kan ik alles kwijt tot mijn spijt is dit blijkbaar niet het gevalmijn mening : een board zonder security is als een cafe zonder nootjes
tis ook nie echt nodig, maar tis wel aangenaam als ze er zijn
ook al word er niet veel gepost, als het dan eens nodig is moeten we nergens anders zoeken
kzal mijn moeder nog moeten geloven, die zij altijd dat hollanders luiaards waren
*kuch*Op woensdag 22 augustus 2001 18:57 schreef Buzzman het volgende:
[..]
idd.. daar is veel te weinig vraag naar..

Verwijderd
Geldt dat ook niet voor internet&telefonie en games? Die scoren lager in die enquete maar hebben wel een goedlopend forum.Op woensdag 22 augustus 2001 20:15 schreef IceStorm het volgende:
Mazza, een nieuwsmelding is wel iets anders dan een forumIk ben ook geinteresseerd in security maar een nieuw forum hoeft niet imho.
Verwijderd
Bezigheidstherapietje: tel alle vragen over beveiliging in alle foraOp woensdag 22 augustus 2001 20:15 schreef IceStorm het volgende:
Mazza, een nieuwsmelding is wel iets anders dan een forumIk ben ook geinteresseerd in security maar een nieuw forum hoeft niet imho.
idd. Maar ik wil het wel een keer met iemand hebben over wat ik in SA kan doen wat betreft dit onderwerpOp woensdag 22 augustus 2001 21:32 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Bezigheidstherapietje: tel alle vragen over beveiliging in alle fora
Denk dat het er erg weinig zijn. En gaan voornamelijk over Hotmail denk ik...
Verwijderd
KloptOp woensdag 22 augustus 2001 21:28 schreef diddel het volgende:
Dit om de eenvoudige reden dat je dat niet uit die statistieken kan halen.
Je zoekactie naar 'security' leverde 1674 resultaten op. Resultaten 1 - 50.Op woensdag 22 augustus 2001 21:32 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Bezigheidstherapietje: tel alle vragen over beveiliging in alle fora
Denk dat het er erg weinig zijn. En gaan voornamelijk over Hotmail denk ik...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq