Toon posts:

Verwijderen niet zichtbare beheerder facebookpagina

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Annelies Korst
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 21-01-2022
Mijn vraag
Ik ben medebeheerder van een facebookpagina. De oorspronkelijke oprichter van de facebookpagina is voor mij niet zichtbaar bij de paginarollen en daardoor kan ik deze niet verwijderen. Ze wil echter niet zichzelf verwijderen. Komt het doordat ze de oprichter is. Hoe komt het dat ik haar niet kan zien bij de paginarollen. Als ze zelf een printscreen van de paginarollen stuurt dan staat ze wel tussen de andere beheerders maar wij zien haar niet. Ze heeft destijds de pagina gewoon overgedragen maar kan er op de een of andere manier dus toch nog in. Heel vervelend. Wie weet raad?

Alle reacties

• Annelies Korst
Ik ben er inmiddels achter dat het niks te maken heeft met de oprichter, want ik heb inmiddels 2 pagina's waar een verborgen beheerder is die daardoor niet te verwijderen is. Bug in Facebook?

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:04
*snip* zeg dan niks

[Voor 79% gewijzigd door RobIII op 19-01-2022 10:36]

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:09
Als ik het goed begrijp, is de pagina 'mondeling' overgedragen.
Aangezien zij nog toegang heeft, heb ik het gevoel dat de ownership van de pagina via FB nog niet is overgedragen. Dus volgens FB is zijn de oprichter, die jij dus niet mag verwijderen.

Ik snap ook niet waarom iets overgedragen wordt: "Ze heeft destijds de pagina gewoon overgedragen", terwijl ze der zelf niet wilt verwijderen: "Ze wil echter niet zichzelf verwijderen.". Aan de ene kant is het logisch dat FB dit wellicht tegenhoudt zolang zij dit niet volledig overdraagt, om overnames van pagina's te voorkomen

T.Net Creality 3D Printer Discord

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:41
Bij Facebook heb je boven de beheerder nog de eigenaar, en alleen een eigenaar kan een nieuwe eigenaar aanwijzen. Als beheerder heb je daar de rechten niet voor. Hier kun je zelf niets aan doen, tenzij het voor een bedrijf is waar jij de eigenaar van bent. Dan kun je via een ingewikkelde procedure en een eigendomsakte de pagina claimen.

Alfa Romeo Giulietta '10 | Honda CB1000R '11

• Annelies Korst
Het heeft niks met wel/niet eigenaar te maken. Ik heb nu twee facebookpagina's waarbij een vroegere beheerder voor mij niet zichtbaar is bij paginarollen, maar als die persoon zelf naar paginarollen gaat staat ze er wel tussen. Doordat ik haar niet zie kan ik haar ook niet verwijderen. Vreemd toch dat er beheerders zijn die niet zichtbaar zijn??

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:41
Annelies Korst schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:58:
Het heeft niks met wel/niet eigenaar te maken. Ik heb nu twee facebookpagina's waarbij een vroegere beheerder voor mij niet zichtbaar is bij paginarollen, maar als die persoon zelf naar paginarollen gaat staat ze er wel tussen. Doordat ik haar niet zie kan ik haar ook niet verwijderen. Vreemd toch dat er beheerders zijn die niet zichtbaar zijn??
Dit is begonnen met de invoering van de AVG. Het heeft over het algemeen óf te maken met eigenaarschap óf dat iemand anders de pagina beheert via de business manager. In mijn ervaring zie je als eigenaar (dus niet als gewone beheerder) altijd alle rollen. Je ziet dan ofwel de naam van de beheerder, of de naam van de gekoppelde business manager)

Alfa Romeo Giulietta '10 | Honda CB1000R '11

• onoweb
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 27-01 23:01
Kan het zijn dat je in de settings pagina van de facebook pagina naar de beheerders aan het kijken bent en dat deze beheerder via business.facebook.com is toegevoegd aan de pagina via een business profiel.

Just thinking out loud...
Kom zo nu en dan ook wel wat rariteiten tegen mbt business vs non-business facebook.com

Webdeveloper

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:20
Annelies Korst schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:58:
Ben je hier nog uitgekomen? Ik heb eenzelfde probleem helaas.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• JRotm
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 22-01 08:55
ja ik heb hier precies hetzelfde issue; eigenaar moet wijzigen maar niemand kan dat doen en zij zelf kan niet vinden waar ze dat moet doen...
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee