Bluetooth/Ethernet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnzenIef
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 25-03-2022
Mijn vraag

ik heb een Laptop HP DESKTOP-U305MHF en gebruik Edge/Windows 10.
De standaard instellingen van Bluetooth via netwerk en internet ken ik, maar ik heb eens via
een MS code in de balk links onder een scherm tevoorschijn gekregen waarop ik bluetooth uit kon schakelen.
Hierbij was ik ineens alles kwijt en ook de code die ik in de balk moest schrijven.
Gevolg is dat Ethernet niet meer functioneert.
Is er iemand die weet wat eraan de hand is en mij mogelijk die betreffende code kan doorgeven.
Bij het inbrengen van genoemde code kwam er een scherm omhoog met de schakeling en ik verwacht dus dat het een hardware/netwerk schakeling is???
Ik heb internet afgezocht, maar helaas niets meer gevonden.

Ivo Boerenkamp

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

maar ik heb eens via een MS code in de balk links
Veel cryptischer kan het niet. Daarnaast, in bijna alle machines zijn ethernet (bekabeld) en Bluetooth gescheiden van controller dus ik vraag me af wat je precies allemaal hebt gedaan / gezien.

Maar, heb je al eens in Device Manager gekeken of jouw netwerkkaarten er nog zijn? En of er geen kruizen (rood) of uitroeptekens (geel) bij staan?

Of, en wie weet: lees de handleiding van jouw machine eens? Tenzij ik het mis heb, heb je net gewoon de interne / eigen naam gepost namelijk "DESKTOP-U305MHF" en daarvan weet ik niet of het een laptop van 7 jaar oud is of eentje die je net 2 dagen geleden uit doos hebt gehaald. Dus: welke hardware zit erin?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnzenIef
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 25-03-2022
Ik kan het niet duidelijker uitleggen dan ik nu doe, maar ik zal het nog eens proberen.
Ik heb eens beneden in de balk naast de startknop een code ingetoetst, waardoor er een digitaal scherm zichtbaar werd, met een bluetoothknop, en wat andere schakelingen, maar die had ik niet nodig.
Toen ik de bluetoothknop om zetten met mijn muis vielen mijn schermen weg en was ik dus ook de door mij ingetoetste code kwijt, waardoor herstel niet mogelijk was. Het was dus een andere schakeling dan via netwerk/internet. Wat ik dus vraag of iemand die schakeling ook kent en welke code erbij hoort. Het was iets van een MS..... code. Overigens mijn PC is zeker 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan je hier iets mee? Ik zie wel weer allerlei knopjes waar je op kan klikken.

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 18-01-2022 17:51 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
je kan wel bepaalde configuratie scherm items openen via de start -> programmas & bestanden zoeken..

dus denk dat het een configuratie scherm onderdeel geweest is en je daarlangs je Bluetooth etc uit gezet hebt?

bthprops.cpl ofzo..?

[ Voor 5% gewijzigd door SMSfreakie op 18-01-2022 17:54 ]

404 Signature not found

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:51

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zou hij niet gewoon control of bthprops.cpl bedoelen?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1