MP Cpu/Mobo?

Pagina: 1
Acties:

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:28

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Hey peeps, ik ben van plan om een dual processor systeempje te bouwen ('waar heb ie dat voor nodig?!' schreeuwen ze dan, en dan antwoord ik: 'voor 3D studio max en andere heftige Discreet zooi zoals "edit*" enzo.' en dan begrijpen ze het wel meestal hoor, dus.)

uhm anyways, ik zat dus uiteraard te denken aan de dual athlon 1200 mp, maar welk bordje kan daar het beste bij?

zeg maar hoor.

toe maar.

Thanks, BaRF

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:20
Tyan Thunder K7

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Of de Tyan Tiger MP...
Dies wel wat goedkoper, zit namelijk geen SCSI en onbaord LAN op...

andere merken hebben (nog) geen dual socket A mobo's

• chicky
  • Laatst online: 01-06-2025
Op woensdag 22 augustus 2001 18:15 schreef BaRF het volgende:
Hey peeps, ik ben van plan om een dual processor systeempje te bouwen ('waar heb ie dat voor nodig?!' schreeuwen ze dan, en dan antwoord ik: 'voor 3D studio max en andere heftige Discreet zooi zoals "edit*" enzo.' en dan begrijpen ze het wel meestal hoor, dus.)

uhm anyways, ik zat dus uiteraard te denken aan de dual athlon 1200 mp, maar welk bordje kan daar het beste bij?

zeg maar hoor.

toe maar.

Thanks, BaRF
Het aanbod dual borden voor een AMD is volgens mij niet zo ruim en om dan meteen een Tyan te kopen is wel wat prijzig, toch?
Misschien toch de moeite waard om eens te kijken naar de beschikbaarheid van mobo's voor pentium chips

• BaRF
  • Laatst online: 08:28

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Misschien toch de moeite waard om eens te kijken naar de beschikbaarheid van mobo's voor pentium chips
Tja, ik wil eigenlijk wel een beeje persé (schrijf je dat zo? :)) een dual amd. Die komen redelijk wat beter uit de test hehe B-)

thanks voor de tips btw, ik zal eens kijken. zkuzie en onboard lan heb ik niet nodig (heb ik los)

BaRF!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 13:40
Als je kunt zou ik nog even wachten tot er andere merken op de markt komen met dual AMD bordjes.. Dat kan je behoorlijk wat geld schelen.. (en je kunt er dan meteen 1.4/1.5 GHz procs op gooien natuurlijk!)

En verder nog even de subtiele opmerking dat deze vraag al meerdere malen terug gekomen is, en je deze dus ook in de search had kunnen vinden :)
Hier bijv. [topic=199970/1/50]

• Scipionyx
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 09:28 schreef BaRF het volgende:

[..]

Tja, ik wil eigenlijk wel een beeje persé (schrijf je dat zo? :)) een dual amd. Die komen redelijk wat beter uit de test hehe B-)
Dat is niet zo. Uit verschillende tests is gebleken dat AMD trager is in 3d-Max & Photoshop dan Intel.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Twynn
  • Laatst online: 26-08 13:40
Op donderdag 23 augustus 2001 10:15 schreef Scipionyx het volgende:

[..]

Dat is niet zo. Uit verschillende tests is gebleken dat AMD trager is in 3d-Max & Photoshop dan Intel.
Heb jij het nou over single-processor systemen of over dual processor systemen!?!

Naar mijn weten bleek namelijk uit de tests dat juist dual AMD systemen juist beter waren..
Pagina: 1