Wifi-verbinding op TV

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NancyS
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18-01-2022
Hi,
Steeds bij het opstarten van TV dien ik Wifi terug te activeren. Wanneer Wifi weer is geactiveerd, krijg ik +/- om het uur melding dat Wifi weer uitligt. Dit gebeurt op beide TV's. Eentje in woonkamer en eentje in kinderkamer.
Echter in beide kamers is er een Mesh geïnstalleerd om dus de Wifi te versterken. Op deze Mesh branden de correcte lichtjes dus zou perfect moeten werken.

Heeft iemand een idee hoe dit komt?

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Philips LED Smart TV
- Orange WiFi Mesh

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Router herstarten
- Mesh herstarten en opnieuw syncen
- op updates van TV gecontroleerd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Mesh weghalen en kijken of het dan wel werkt.

Hotspot op de telefoon maken en kijken of het dan wel werkt.

Aangezien je het op beide TV's hebt, zou ik de schuld bij het netwerk zoeken. Zijn het alletwee exact dezelfde TV's? Dan zou het daar ook nog aan kunnen liggen, maar ik acht die kans klein.

Als laatste optie zouden de TV's incompatibel met de Orange Mesh netwerkapparatuur kunnen zijn. Dat weet je zeker als het op alle andere apparaten wel werkt, en de TV's wel werken op bijvoorbeeld je wifi hotspot op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrickz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 28-03 13:33
Ook nog 1'tje om vrij makkelijk te testen, het netwerk (tijdelijk) onbeveiligd zetten (open).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Kijk eens of er voor je TV('s) software Updates beschikbaar gesteld zijn door de fabrikant (Philips). Er heeft een jaar of wat geleden een bug in de software gezeten welke exact dit gedrag vertoonde op, in mijn geval, Ubiquiti Netwerkapparatuur,

[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 18-01-2022 15:57 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse