Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Wegens een defect aan mijn gaming chair (Corsair Warrior T2) moet ik m in zijn geheel terugsturen... wat een gedoe.

Nu dien ik mijn gas cilinder van de poot en de zitting te verwijderen, maar er is geen beweging in te krijgen! Kan wel met de WD40 blijven spuiten, maar dat lijkt me niet zo zinvol.

Nu heb ik wel op internet een filmpje gevonden van een andere chair hoe dit verwijderd zou kunnen worden (beetje vergelijkbaar met mijn situatie):

YouTube: How to change the cylinder on your DXRacer Chair

Komt er dus op neer om met 'corrigerende tikken' de boel los te wrikken.

Nu heb ik mijn halve stoel al in elkaar lopen beuken, en ben er klaar mee. Ik vernaggel zo meer dan dat er momenteel aan de hand is.

Heeft iemand de gouden tip wat ik nog zou kunnen overwegen om dit los te krijgen?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Geef bij de leverancier aan dat je hem niet los krijgt en dat je bang bent om brute kracht te gebruiken of vraag of ze hem in zijn geheel komen ophalen.

En overweeg voor de toekomst om voor een goede kantoorkwaliteit stoel te gaan. Deze zitten beter en gaan langer mee. Veel bedrijven gooien bij een reorganisatie al hun dure kwaliteitsmeubelen de deur uit. Deze kun je soms voor een geweldige prijs kopen bij een handel in tweedehands kantoormeubilair.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Tyrian schreef op maandag 31 januari 2022 @ 22:19:
Geef bij de leverancier aan dat je hem niet los krijgt en dat je bang bent om brute kracht te gebruiken of vraag of ze hem in zijn geheel komen ophalen.

En overweeg voor de toekomst om voor een goede kantoorkwaliteit stoel te gaan. Deze zitten beter en gaan langer mee. Veel bedrijven gooien bij een reorganisatie al hun dure kwaliteitsmeubelen de deur uit. Deze kun je soms voor een geweldige prijs kopen bij een handel in tweedehands kantoormeubilair.

[YouTube: Don't Buy a "Gaming Chair" - Office Chair vs. Gaming Chair Round-Up & Review]
Thanks!
Goed idee!

En over dat tweede punt, daar was ik al achter. Ben niet zo kapot van de zit kwaliteit van die gamestoel(en). Maar om m nu na een jr kapot in mn kamer te laten staan vind ik (nog) zonde.

Nogmaals thanks!

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd