eenvoudig backuppen naar cdr?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 18:59
Klein probleem waar ik al een tijd mee zit. Ik bak altijd met nero. na twee harddisk crashes backup ik regelmatig(er)Mooi pakket nero maar ik mis twee dingen:

1. Als ik backup moet ik files eerst met zip of rar inpakken om de atributen goed te houden. Als ik zo maar de map mijn documenten brand dan moet je bij het terugzetten alle attributen weer nalopen

2. Als ik in nero een layout opsla en ik open die de volgende keer dan pakt hij niet files die er bij zijn gekomen.

Aangezien ik nogal veel verschillende mappen backup moet ik dus telkens alles met winrar inpakken en dan branden. kan dat niet makkelijker?

Ik heb 1 tool gevonden: veritas backup exec alleen gebruikt die een ander formaat op de cdr(w) waardoor er maar iets meer dan 300mb op kan en dat red ik echt niet. Zoek dus eigenlijk iets dat files inpakt en onthoud welke mappen ik wil en dat normaal op cd wegzet.

enig idee?

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 18:59
iemand?

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Probeer Norton Ghost of DriveImage eens :)

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 21:57

Psychoot

1337n00b^

Northon Ghost voor backuppen van je HD *D

Verwijderd

Zoals hierboven al 2x genoemd is! Wil men alles backupen, gebruik dan Norton Ghost! Maar dit gaat natuurlijk of voor de hele harde schijf of per partitie... als men alleen maar bepaalde mappen wil kan je deze misschien op een lege partitie zetten en dan wegschijven via Norton Ghost op cd!