Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:11

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Hallo medeTweakers,

ik loop tegen een, onderhand irritant, probleem aan:
Games uit de PlayStore willen maar niet updaten via mijn 4G netwerk. (met wifi geen enkel probleem)

Het gaat om een Redmi Note 10 Pro met Android 11 en de laatste MIUI Global 12.5.6

De instellingen in de PlayStore staan op "elk netwerk" en de cache ook al geleegd maar nog steeds willen de games niet updaten en de melding dat mijn connectie misschien niet ok is :(

Opslagruimte is er meer dan voldoende.

Mis ik toch ergens een instelling in de PlayStore of MIUI??

[ Voor 3% gewijzigd door Magic666 op 18-01-2022 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:53
Staat er iets in instellingen rondom data verbinding en dataverbruik beperken?
Of heb je een data saver app of functie aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Bedankt voor je reply :)

Geen data saver app (althans bewust, staat zoiets ergens in MIUI?)
Ik zal nog eens bij de instellingen kijken of ik iets kan vinden over dataverbruik want thuis, automatisch op Wifi, download ie gelijk zonder enig probleem.

Edit: kan niet iets vinden wat er op lijkt, vond wel iets met "onbeperkte data" maar ook na aanvinken gaat er niks downloaden via 4G.

Wat lukt: het spel zelf (123mb), via de playstore, is geen probleem via 4G, maar ingame, zodra er 300mb extra moet worden gedownload, lukt dat dus niet.
Heb meerder spellen waarbij dat het geval is, dus ik vermoed echt iets in de instellingen van de mobiel.
Maar ja wat.... :/

[ Voor 45% gewijzigd door Magic666 op 19-01-2022 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:53
Ok, dus probleem is niet dat je niet een programma niet kunt updaten uit de pay store, maar dat je binnen een specifiek spel gaan data kunt downloaden, heb ik dat goed?

In dat geval, bij de spelleverancier op de website, hebben zij een beperking, of zijn er meer klanten van hun die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Dat heb je goed (y)

Of er meer klanten zijn weet ik (nog) niet, ik heb het al wel bij meerdere spellen gezien, vandaar mijn verdenking aan MIUI...

Maar ik zal dus dieper moeten graven!