Ik heb onlangs een HP ProBook 450 G3 overgenomen, welke ik weer draaiende wil krijgen. Er stond Windows 10 op. Omdat ik helemaal schoon wilde starten heb ik wat ongelukkige keuzes gemaakt. Ik heb met een recovery stick van Windows 10 een nieuwe installatie willen genereren, maar op de C: lukte dit niet. Ik dacht dat ik dan deze moest formatteren, en dat heb ik ook gedaan, maar dit bracht ook geen soelaas.
Nu zit ik met in totaal 4 partities, zie bijgaande foto.
Echter ik kan Windows niet installeren op de grootste partities, reden: "De geselecteerde schijf bevat een MBR-partitielabel. Op EFI-systemen kunt u alleen op GPT-schijven installeren. "
Is er nog een mogelijkheid dat ik dit kan herstellen, het herstelmenu van HP kan bestanden van Windows niet meer vinden.
Anders, kan ik alle partities verwijderen middels het installatieprogramma van Windows, nieuwe partities aanmaken, en hier Windows op installeren?
Of is het het beste dat ik, de M2 SSD eruithaal,een andere lege 2,5" schijf erin zet, en hier Windows op zet.
Of zijn er nog andere mogelijkheden?:strip_exif()/f/image/lwkW04Nm0UzTjUeegTd8Rlgm.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu zit ik met in totaal 4 partities, zie bijgaande foto.
Echter ik kan Windows niet installeren op de grootste partities, reden: "De geselecteerde schijf bevat een MBR-partitielabel. Op EFI-systemen kunt u alleen op GPT-schijven installeren. "
Is er nog een mogelijkheid dat ik dit kan herstellen, het herstelmenu van HP kan bestanden van Windows niet meer vinden.
Anders, kan ik alle partities verwijderen middels het installatieprogramma van Windows, nieuwe partities aanmaken, en hier Windows op installeren?
Of is het het beste dat ik, de M2 SSD eruithaal,een andere lege 2,5" schijf erin zet, en hier Windows op zet.
Of zijn er nog andere mogelijkheden?
:strip_exif()/f/image/lwkW04Nm0UzTjUeegTd8Rlgm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6zz1RFHgiDiuNZfbF7MKop6u.jpg?f=fotoalbum_large)