"Better to be a Warrior in a Garden than a Gardener in a War"
Vraag
Beste antwoord (via Thomvz op 17-01-2022 22:13)
Ik adviseer een nieuwe voeding te halen. Zo goed is een 2013 versie niet dat die meer dan 10 jaar betrouwbaar mee gaat. Welke CPU en videokaart heb je?
Alle reacties
De 2013 versie, ik ben ze tijdens de verhuizing kwijt geraakt.... behalve de gene die in mn kast zaten natuurlijk 🤓
Ik adviseer een nieuwe voeding te halen. Zo goed is een 2013 versie niet dat die meer dan 10 jaar betrouwbaar mee gaat. Welke CPU en videokaart heb je?
Corsair verkoop ze gewoon (weet niet of dit de juiste is, niet heel diep gekeken op hun store):
https://www.corsair.com/e...8920115#tab-blog-articles
-- daar zelf nog een lange tijd geleden een tweede EPS kabel gekocht omdat ik een dual-EPS CPU ging gebruiken.
Anders: cablemod
-- als je ook nog eens stijl wilt!
Qua leeftijd... het is op het grensje.
https://www.corsair.com/e...8920115#tab-blog-articles
-- daar zelf nog een lange tijd geleden een tweede EPS kabel gekocht omdat ik een dual-EPS CPU ging gebruiken.
Anders: cablemod
Qua leeftijd... het is op het grensje.
[ Voor 4% gewijzigd door Umbrah op 17-01-2022 21:43 ]
Oke top!
Dan ga ik dat doen, heb ook al een rm850 in bestelling staan. Maar dan laat ik die gewoon komen..
Ik wilde vandaag mn nieuwe i5 12600k met z690 aorus elite installeren maar ik kwam dus de 4pin cpu stekker te kort....
Mijn 3080 ligt bij asus ter reparatie 🥲🥲
Bedankt voor de hulp
Dan ga ik dat doen, heb ook al een rm850 in bestelling staan. Maar dan laat ik die gewoon komen..
Ik wilde vandaag mn nieuwe i5 12600k met z690 aorus elite installeren maar ik kwam dus de 4pin cpu stekker te kort....
Mijn 3080 ligt bij asus ter reparatie 🥲🥲
Bedankt voor de hulp
Die extra 4 pin heb je niet nodig voor een 12600K (al heeft de RM850 hem wel)
3080 kan je aansluiten met 2 kabels. 1x daisychained en 1x enkel als het een 3080 met 3x 8 pin is.
RM850x was niet goedkoper?
3080 kan je aansluiten met 2 kabels. 1x daisychained en 1x enkel als het een 3080 met 3x 8 pin is.
RM850x was niet goedkoper?
Ja de rm850x idd
Mijn pc boot niet zonder de 4pin 🤔
Staat ook in de manual van het moederbord dat hij dan niet boot
Mijn pc boot niet zonder de 4pin 🤔
Staat ook in de manual van het moederbord dat hij dan niet boot
De 2021 dus. Die heeft 3 8 pin CPU kabels en 2 daisy chained PCI-e kabels. Voor de CPU heb je dus genoeg maar voor de videokaart kom je een kabel tekort als je elke 8 pin met een aparte kabel wil aansluiten.
Ja las dat dat wel gewenst is met de 3080, mijne heeft wel maar 2x 8pin TUF OC
Pagina: 1