Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Onderstaande systeem wordt mijn nieuwe game systeem, had vorig jaar dit al willen doen, alleen met de availability van grafische kaarten etc dit even op de backburner gezet. nu ben ik in het bezit gekomen van een Asus RTX 3070 OC noctua edition, dus moet de rest er ook maar komen
.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb geen 100% vast budget in gedachten, maar ben voor het meerendeel wel op zoek naar best bang for the buck.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Asus RTX3070 OC Noctua edition
AG 241 QX monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor het geheugen geen specifieke voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter, maar wel met performance
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Gaarne feedback op de tot nu toe geselecteerde componenten, maar vooral kan ik niets vinden over geheugen compatibility van de LPX staafjes. daarnaast de vraag of LPX icm de geselecteerde koeler
uberhaubt nodig is. (vandaar de 2 verschillende geheugenstaafjes)
als ik naar de processor kijk is de 3200 dim voldoende, kan ook voor LPX 3200 gaan ipv 3600 maar wat is wijsheid?
keuze van het moederbord is omdat ik zowel WIFI als Bluetooth nodig heb voor connectibility, nou zijn er genoeg aftermarket oplossingen, maar die kosten ook vaak een paar tientjes. (en ben ook wel beetje asus fanboy
)
Onderstaande systeem wordt mijn nieuwe game systeem, had vorig jaar dit al willen doen, alleen met de availability van grafische kaarten etc dit even op de backburner gezet. nu ben ik in het bezit gekomen van een Asus RTX 3070 OC noctua edition, dus moet de rest er ook maar komen
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb geen 100% vast budget in gedachten, maar ben voor het meerendeel wel op zoek naar best bang for the buck.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Asus RTX3070 OC Noctua edition
AG 241 QX monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor het geheugen geen specifieke voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter, maar wel met performance
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Gaarne feedback op de tot nu toe geselecteerde componenten, maar vooral kan ik niets vinden over geheugen compatibility van de LPX staafjes. daarnaast de vraag of LPX icm de geselecteerde koeler
uberhaubt nodig is. (vandaar de 2 verschillende geheugenstaafjes)
als ik naar de processor kijk is de 3200 dim voldoende, kan ook voor LPX 3200 gaan ipv 3600 maar wat is wijsheid?
keuze van het moederbord is omdat ik zowel WIFI als Bluetooth nodig heb voor connectibility, nou zijn er genoeg aftermarket oplossingen, maar die kosten ook vaak een paar tientjes. (en ben ook wel beetje asus fanboy
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 369,- | € 369,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B550-F GAMING WIFI II | € 199,54 | € 199,54 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Torrent Black RGB TG Light Tint | € 259,90 | € 259,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 123,90 | € 123,90 |
1 | Voedingen | Corsair SF750 (2018) | € 150,06 | € 150,06 |
2 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 99,73 | € 199,46 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.501,98 |