Backup van fotoalbum maken werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik weet niet of het al bekend is, maar het maken van een backup van het fotoalbum werkt niet. Na één á twee minuten wachten krijg ik een melding dat Tweakers down is.

Ik weet dat het vandaag blue monday is, maar zo down hoeft Tweakers ook niet te zijn als het backuppen niet lukt. ;)

Voor de duidelijkheid:
Je gebruikt momenteel 968MB opslagruimte. Er is nog 9032MB vrije ruimte beschikbaar. Selecteer een folder of maak een nieuwe aan om afbeeldingen up te loaden.
Ik denk dat het uploadscript over zijn nek gaat met de hoeveelheid, maar er zullen vast ook gebruikers zijn die veel meer ruimte verbruiken dan ik nu op de teller heb staan. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 17-01-2022 13:51 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:46

DaFeliX

Tnet Devver
ik zie dat de requests op zich wel goed afgehandeld worden (dwz, ze geven een statuscode 200 terug), maar vermoed dat de loadbalancer de request afbreekt als ie te lang 'niets' doet. Ik denk dus dat het script er lang over doet om antwoord te geven, en de loadbalancer daar niet op blijft wachten en de verbinding 'verbreekt'.

Ik ping @Kees even, dan mag hij er een blik op werpen :)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-05 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Klopt, dit is eigenlijk typisch iets wat a-syncroon moet gebeuren, om dit soort zaken uit te sluiten...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan