Toon posts:

WBTC op bep20 netwerk converteren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• linkc
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 30-04-2022
Ik heb WBTC overgestort gekregen op mijn trust wallet.
Hierbij is alleen het probleem dat dit op het bep20 netwerk zit.

Weet iemand hoe ik WBTC BEP20 om kan zetten naar BTC en via welk platform dit kan?
Ik kan helaas alleen informatie vinden over het unwrappen van WBTC op het ERC20 netwerk

Alle reacties

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:07

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

WBTC is een ERC20 token. Hoe zou dit dan op BEP20 kunnen zitten?

Garmin FR245M + HRM-RUN

• linkc
Dat vraag ik mij ook af.
De WBTC werd naar mij overgestort en moest hiervoor een bep20 wallet aanmaken in de trust wallet. Ik kan er nu alleen niks mee.

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:07

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Volgens mij is een wallet gewoon een opslag van je blockchain adressen en niet netwerk afhankelijk.

Denk dat je dus via Uniswap gewoon de WBTC omzetten in ETC of iets dergelijks.

Garmin FR245M + HRM-RUN

• verwijderd69
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Trustwallet ondersteunt een vrij breed scala aan netwerken. Ik denk dat je de ERC20 versie te pakken hebt zoals hierboven ook al wordt aangegeven, een BEP20 versie is er geloof ik niet.

Deze ERC20 versie kun je naar Binance, KuCoin, Coinbase of een andere ondersteunende exchange sturen, en daar 1:1 traden voor BTC.

De Ethereum netwerk kosten zijn hoog, het kost je dus wel iets van 20-40 dollar om de WBTC te verplaatsen naar een centrale exchange. Ook een swap op een decentrale exchange gaat vrij duur uitpakken op het Ethereum netwerk en je hebt daar tevens een pluk Ethereum voor nodig om een smartcontract call te kunnen maken en zo te swappen (als ik het goed heb).

Wellicht weet @Glenn Hoddle, @Jedi_Pimp of @jvel92 nog een foefje om WBTC goedkoop om te zetten?

Succes in ieder geval.

I live inside that bubble, reality of the naive.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02:46
Weet je zeker dat het op het BSC netwerk zit?

Om dat te controleren; plak je wallet address in https://bscscan.com en kijk of je wBTC in je wallet staat. Zie je hem daar niet terug, kan dan even op https://etherscan.io om je wallet op het ETH netwerk te controleren.

Indien hij op het ETH netwerk staat, zou je het naar Binance kunnen sturen en daar op de exchange omruilen voor BTC.

Staat je wBTC op BSC dan is 0xa01b9cafe2230093fbf0000b43701e03717f77ce wBTC BSCscan het token contract.

Ga dan naar pancake swap. Daar kun je tokens selecteren, plak dan het 0x adres en dan wordt als het goed is wBTC zichtbaar om te traden. Vervolgens swap je het naar BNB en stuur je het naar Binance om te swappen voor BTC.

• linkc
@jvel92 bedankt voor de tip.
Ik heb dit geprobeerd en het lijkt te lukken, alleen heb ik na de stap voor pancakeswap de Bnb niet in mijn wallet ontvangen.

Heb je toevallig enig idee wat hiervoor gedaan kan worden? Of ben je hiermee bekend?

[Voor 15% gewijzigd door linkc op 21-01-2022 19:37]

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02:46
linkc schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:37:
@jvel92 bedankt voor de tip.
Ik heb dit geprobeerd en het lijkt te lukken, alleen heb ik na de stap voor pancakeswap de Bnb niet in mijn wallet ontvangen.

Heb je toevallig enig idee wat hiervoor gedaan kan worden? Of ben je hiermee bekend?

Transaction Hash:
Zou je Transaction Hash even weghalen.

Je hebt alleen een approval gegeven voor het contract. De swap van wBTC naar BNB heb je nog niet uitgevoerd zo te zien.

• linkc
@jvel92 bedankt voor het kijken.
Dus de eerste swap is alleen geweest om approval te geven.
Nu heb ik ook een tweede transactie gedaan waarbij ik niks heb ontvangen. Zou je dit ook voor mij willen bekijken?

[Voor 17% gewijzigd door linkc op 22-01-2022 11:28]

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
linkc schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:15:
@jvel92 bedankt voor het kijken.
Dus de eerste swap is alleen geweest om approval te geven.
Nu heb ik ook een tweede transactie gedaan waarbij ik niks heb ontvangen. Zou je dit ook voor mij willen bekijken?

Transaction Hash:
0xac1f558800a1813651a041eb5b0a034a756ac60ea3d11a00f3b49ae121e184ee
Je hebt het wel ontvangen maar het is geen wrapped bitcoin het is een of andere shitcoin met de naam wBitcoin die je probeert te verkopen.

je verkoop was precies 0.00000001 $ waard zo ongeveer.

Ik heb even in je wallet gekeken, en je hebt er 80585 stuks van. Dat is bij elkaar zo'n $0.003 waard. Een derde van een dollarcent.

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 22-01-2022 10:44]

• linkc
@jvel92 oke, dus dat betekend dat ik hier eigenlijks niks mee kan ?

• Niet online
linkc schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:44:
@jvel92 oke, dus dat betekend dat ik hier eigenlijks niks mee kan ?
Correct

• linkc
@jvel92 heel erg bedankt voor het kijken en de uitleg

• linkc
@jvel92 waar kun je precies aan zien dat dit niks waard is? Is dit terug te vinden?

• Niet online
linkc schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:48:
@jvel92 waar kun je precies aan zien dat dit niks waard is? Is dit terug te vinden?
Je quote de verkeerde persoon. Je kan prijzen van BSC tokens bekijken op bijvoorbeeld PooCoin

• linkc
@Anoniem: 472287 oh haha sorry bedankt voor het helpen:)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee