Beste mede-Tweakers,
Ik ben opzoek naar deskundig aankoopadvies, en waar kun je dan beter zijn als op Tweakers.net
Om onze werkplekken op kantoor wat op te fleuren kwamen we op het idee om over te stappen van 2 schermen naar 1 scherm.
Momenteel is dit onze standaard configuratie voor 90% van de medewerkers op kantoor.
Heb al even online gekeken, en hier viel mijn blik op: pricewatch: Philips E-line 346E2CUAE/00 Zwart
Wat mij opviel is dat hij gebruikt maakt van USB-C, nu hoopte ik dat hij ook een internet aansluiting had, helaas beschikt hij hier niet over. Dit zou namelijk betekenen dat we vaarwel kunnen zeggen tegen het dockingstation.
Nu is Wi-Fi ook wel een optie, maar voor de stabiliteit is bekabelt toch altijd wel beter.
Nu komt mijn vragen:
- Is 34" niet een beetje klein? draaien momenteel 2 x 24"
- Wat is de beste resolutie of verhouding voor normaal Office werk.
- Wat voor scherm zouden jullie aanbevelen?
- Ik zie bij veel curved ultrawide schermen geen Vesa aansluiting, klopt dit?
Alvast bedankt
Ik ben opzoek naar deskundig aankoopadvies, en waar kun je dan beter zijn als op Tweakers.net
Om onze werkplekken op kantoor wat op te fleuren kwamen we op het idee om over te stappen van 2 schermen naar 1 scherm.
Momenteel is dit onze standaard configuratie voor 90% van de medewerkers op kantoor.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
2 | Monitoren | Iiyama X2481HS-B1 Zwart | € 159,50 | € 319,- |
1 | Muurbeugels | Neomounts by Newstar FPMA-D550DBLACK | € 48,- | € 48,- |
1 | Docking stations | Startech.com Dual-monitor USB 3.0 docking station met DVI en verticale standaard | € 199,- | € 199,- |
1 | Laptops | Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL (20VE006MMH) | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 566,- |
Heb al even online gekeken, en hier viel mijn blik op: pricewatch: Philips E-line 346E2CUAE/00 Zwart
Wat mij opviel is dat hij gebruikt maakt van USB-C, nu hoopte ik dat hij ook een internet aansluiting had, helaas beschikt hij hier niet over. Dit zou namelijk betekenen dat we vaarwel kunnen zeggen tegen het dockingstation.
Nu is Wi-Fi ook wel een optie, maar voor de stabiliteit is bekabelt toch altijd wel beter.
Nu komt mijn vragen:
- Is 34" niet een beetje klein? draaien momenteel 2 x 24"
- Wat is de beste resolutie of verhouding voor normaal Office werk.
- Wat voor scherm zouden jullie aanbevelen?
- Ik zie bij veel curved ultrawide schermen geen Vesa aansluiting, klopt dit?
Alvast bedankt