(Laser)printer met scanner gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-05 15:29
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een all-in-one printer. Ik heb een eenmanszaak waarbij ik zoveel mogelijk papierloos wil werken. Alleen gaat dat niet altijd en moet ik soms toch nog gebruik maken van papier. Daarnaast moet ik ook zo nu en dan wat in kunnen scannen.

Wat is je budget?
Maximaal 300 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Die heb ik niet.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil deze als netwerkprinter thuis gaan gebruiken. Ik denk dat het meest rendabele een laserprinter is??? Het is vooral belangrijk dat ik zo min mogelijk kwijt ben aan de toners. HP blokkeert volgens mij de toners die niet door hun zelf geleverd worden?

[ Voor 7% gewijzigd door Sunri5e op 17-01-2022 11:40 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05 15:35
Sunri5e schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:34:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een all-in-one printer. Ik heb een eenmanszaak waarbij ik zoveel mogelijk papierloos wil werken. Alleen gaat dat niet altijd en moet ik soms toch nog gebruik maken van papier. Daarnaast moet ik ook zo nu en dan wat in kunnen scannen.

Wat is je budget?
Maximaal 300 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Die heb ik niet.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil deze als netwerkprinter thuis gaan gebruiken. Ik denk dat het meest rendabele een laserprinter is??? Het is vooral belangrijk dat ik zo min mogelijk kwijt ben aan de toners. HP blokkeert volgens mij de toners die niet door hun zelf geleverd worden?
Wat heb jezelf exact al gevonden?
pricewatch biedt je hiervoor hele mooie filters. Op Internet zijn er vele reviews te vinden over kleine kantoor laser printers.

Maar wat extra vragen:
Netwerk... UTP of WiFi?
Kleur of zwart wit?
Scan to file? Scan to mail? Scan to USB, Scan to SMB Share?
Hoeveel ga je denk je printen per maand/jaar?
Ik doe hier met mijn printer/scanner ook al meerdere jaren met mijn toners, zoveel print ik hier dus.