Viper Ultra

Pagina: 1
Acties:

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 06:52
Als ik de nieuwste Nvidia drivers installeer, wordt mijn videokaart door Win Me "TNT en TNT Pro" genoemd. Vind ik niet erg, maar profiteer ik nog wel steeds van de extra snelheid van de Ultra?

Verwijderd

ik heb hetzelde ja ... ik weet het antwoord niet maar ben wel benieuwd

Verwijderd

ik durf het niet zeker te zeggen maar volgens mij is een Viper 770 Ultra geen echte TNT2 Ultra of heb ik dat mis?

anders maakt het denk ik niks uit.. installeer hem anders zelf als ultra.. of kijk met een programma of de MHztjes nog goed staan op Ultra snelheid.

• Rocketman
Op woensdag 22 augustus 2001 18:31 schreef limp_bizkit het volgende:
ik durf het niet zeker te zeggen maar volgens mij is een Viper 770 Ultra geen echte TNT2 Ultra of heb ik dat mis?

anders maakt het denk ik niks uit.. installeer hem anders zelf als ultra.. of kijk met een programma of de MHztjes nog goed staan op Ultra snelheid.
Een Ultra is een Ultra, maar is het nog wel een Utra met deze drivers?
Wie weet het?

Verwijderd

ja.
drivers zijn allemaal exact hetzelfde de ultra heeft alleen sneller geheugen en core. dus maakt niet uit als hij hem als tnt of als tnt ultra ziet.
[

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 19:41 schreef Rocketman het volgende:

[..]

Een Ultra is een Ultra,
denk aan je bloeddruk.... mr n00bie :)
maar is het nog wel een Utra met deze drivers?
Wie weet het?
zoals ik al zei.. kijk naar het aantal MHz waar de core/mem oploopt.. dit kan je met o.a. powerstrip.. (waar je gelijk mee kan overclocken)

:9

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Eej we gaan hier geen mensen uitschelden voor n00b toch :o ..

En drivers hebben geen invloed op de clockspeeds van geheugen of core. Die worden in de bios van de kaart bepaald. En aangezien een Ultra en een Pro of normale TnT2 chip allemaal exact gelijk aan elkaar zijn maakt het dus niks uit welke drivers je installeert.

PC Specs

Verwijderd

het is wel mogelijk met nieuwe drivers je viper als een ultra weer tegeven. download driver>>extract de driver in een map>>via configuratiescherm>systeem>apparaatbeheer>beeldschermadapter>nieuwe driver>verwijs naar de map met nieuwe drivers>dan geeft ie tnt2 (pro)>kun je alle apparaten weergeven aanvinken en daar staat de ultra > aanklikken (krijg je de melding deze soft.......>instaleren en klaar. Okk even de tweak van de site van hastec doownloaden en in het register invoeren. succes

• Rocketman
Op woensdag 22 augustus 2001 23:17 schreef rickies het volgende:
het is wel mogelijk met nieuwe drivers je viper als een ultra weer tegeven. download driver>>extract de driver in een map>>via configuratiescherm>systeem>apparaatbeheer>beeldschermadapter>nieuwe driver>verwijs naar de map met nieuwe drivers>dan geeft ie tnt2 (pro)>kun je alle apparaten weergeven aanvinken en daar staat de ultra > aanklikken (krijg je de melding deze soft.......>instaleren en klaar. Okk even de tweak van de site van hastec doownloaden en in het register invoeren. succes
Ik ga het proberen, bedankt.

• Rocketman
Op woensdag 22 augustus 2001 23:17 schreef rickies het volgende:
Het lukt toch niet om Ultra tevoorschijn te toveren. Daardoor kan ik hem helaas niet overklokken mbv het Tweak programmaatje. Wie geeft raad?

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 00:30 schreef Rocketman het volgende:
Daardoor kan ik hem helaas niet overklokken mbv het Tweak programmaatje. Wie geeft raad?
bullsh*t.. en dit is nu al de zoveelste keer dat ik het zeg.

gebruik powerstrip

of TNTclock... maar powerstrip werkt (bijna) altijd :)

• Rocketman
Op donderdag 23 augustus 2001 21:13 schreef limp_bizkit het volgende:

[..]

bullsh*t.. en dit is nu al de zoveelste keer dat ik het zeg.

gebruik powerstrip

of TNTclock... maar powerstrip werkt (bijna) altijd :)
Waar haal ik dat zg. POWERSTRIP dan vandaan?

• _KweeNie_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:58

• Rocketman
Op donderdag 23 augustus 2001 22:47 schreef _KweeNie_ het volgende:
http://www.entechtaiwan.com
Dat Powerstrip is nu al een groot succes, de 3D mark score wordt behoorlijk opgekrikt!
Pagina: 1