Toon posts:

Wie kan mij helpen met Google family link?

Pagina: 1
Acties:

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2022

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Wie kan mij helpen met Google family link? Ik heb dit ooit eens gekoppeld aan mijn eigen gmail account en dat van mijn dochter. Echter wil ik er nu vanaf , dus family link de-activeren.

Via google vind ik enkel dat ik het gmail account van mijn dochter moet verwijderen om dit te kunnen doen, dat is uiteraard een NOGO. echt belachelijk. Wie kan mij helpen?

Mvg
Simon

aahh durka durka durka

• g1n0
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Op de pagina https://families.google.com/families kan je de persoon aanklikken en uit de familie verwijderen

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
g1n0 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 01:08:
Op de pagina https://families.google.com/families kan je de persoon aanklikken en uit de familie verwijderen
Dank je ik ga het vanavond proberen.

aahh durka durka durka

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
g1n0 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 01:08:
Helaas heb ik geen opties om voor een bepaald account ouderlijk toezicht uit te schakelen, of het account te ontkoppelen van family link. Enkel alleen de optie om het account in zijn geheel te verwijderen...

Mijn vraag staat hierbij nog open.

[Voor 14% gewijzigd door DJ Chicken op 17-01-2022 18:52]

aahh durka durka durka

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-01 21:47
DJ Chicken schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:42:
[...]

Helaas heb ik geen opties om voor een bepaald account ouderlijk toezicht uit te schakelen.

Mijn vraag staat hierbij nog open.
Is dit iets om door te lezen? Ik ben er verder niet bekend mee.
https://support.google.com/families/answer/6286986

• g1n0
  • Niet online
Hoe oud is je dochter? Kan me voorstellen dat een account wat jij als "kind" onder jouw account hangt eraan is gelinked waardoor je het niet kan verwijderen. Dit is een complete gok trouwens. 0.0% kennis van dit soort constructies verder.

• g1n0
  • Niet online
Voor de zekerheid:
Je ziet op die pagina een lijst met personen erin. Wanneer je er 1 openklikt verschijnt er een popup. Daarin zou onderaan iets moeten staan als "verwijder deelnemer". (In het engels staat er "Remove member"). Jij hebt die knop dus niet he?

• luukske
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Onder een bepaalde leeftijd (ik meen 13 jaar) kun je dit inderdaad niet verwijderen. Het is dus wachten tot ze oud genoeg is, of inderdaad het account verwijderen.

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
g1n0 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:57:
Hoe oud is je dochter? Kan me voorstellen dat een account wat jij als "kind" onder jouw account hangt eraan is gelinked waardoor je het niet kan verwijderen. Dit is een complete gok trouwens. 0.0% kennis van dit soort constructies verder.
Nu nog 12, maar heb haar gegevens op het account al aangepast dat ze zogenaamd 16 is.

Nee die knop heb ik niet, enkel verwijder account. Daarbij staat ook dat alles incl. inhoud dan wordt verwijderd.

aahh durka durka durka

• g1n0
  • Niet online
DJ Chicken schreef op maandag 17 januari 2022 @ 19:08:
[...]
Nu nog 12, maar heb haar gegevens op het account al aangepast dat ze zogenaamd 16 is.
Probeer 18+ eens. Dat is de nederlandse grens

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Dit zijn mijn opties. De leeftijd instellen ouder dan 16 mag blijkbaar niet.

[Voor 5% gewijzigd door DJ Chicken op 17-01-2022 19:17]

aahh durka durka durka

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:38
g1n0 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 19:11:
[...]

Probeer 18+ eens. Dat is de nederlandse grens
Nee, zestien, maar ik heb geen idee hoe Google omgaat met mensen die vier jaar ouder worden in één dag.

[Voor 14% gewijzigd door hcQd op 17-01-2022 19:17]

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Ik heb nu ingesteld dat de geboortedag 18-1-2006 is, dit betekend dat ze morgen zogenaamd 16 wordt.

Dit had ik gisteren ook ingesteld, alleen dan op 17-1-2006. Ik heb ergens gelezen dat je een email krijgt dat je kind de leeftijdsgrens heeft bereikt en dat je ouderlijke toezicht dan uit moet kunnen zetten. Ben benieuwd hoe lang het duurt, en of ik een email ga krijgen dat ouderlijk toezicht uitgeschakeld kan worden.

Als ik dit eerder had geweten, had ik het nooit ingeschakeld, wat een onhandige bende dit.

aahh durka durka durka

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
hcQd schreef op maandag 17 januari 2022 @ 19:16:
[...]

Nee, zestien, maar ik heb geen idee hoe Google omgaat met mensen die vier jaar ouder worden in één dag.
Haha ja precies :) , we gaan het zien.

aahh durka durka durka

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Overigens, iedereen dank voor de input!

aahh durka durka durka

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:21
DJ Chicken schreef op maandag 17 januari 2022 @ 19:22:
Ik heb nu ingesteld dat de geboortedag 18-1-2006 is, dit betekend dat ze morgen zogenaamd 16 wordt.

Dit had ik gisteren ook ingesteld, alleen dan op 17-1-2006. Ik heb ergens gelezen dat je een email krijgt dat je kind de leeftijdsgrens heeft bereikt en dat je ouderlijke toezicht dan uit moet kunnen zetten. Ben benieuwd hoe lang het duurt, en of ik een email ga krijgen dat ouderlijk toezicht uitgeschakeld kan worden.

Als ik dit eerder had geweten, had ik het nooit ingeschakeld, wat een onhandige bende dit.
Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
Is ze al onder ouderlijk toezicht uit?

Home Assistant configuratie

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
TheFes schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:50:
[...]

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
Is ze al onder ouderlijk toezicht uit?
Haha ja bedankt 😁😁
Vandaag een email van Google dat het toezicht uitgeschakeld kan worden. Het aanpassen van de datum kan dus een oplossing zijn 😇

aahh durka durka durka

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:05
DJ Chicken schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 21:25:
[...]

Haha ja bedankt 😁😁
Vandaag een email van Google dat het toezicht uitgeschakeld kan worden. Het aanpassen van de datum kan dus een oplossing zijn 😇
Is het met deze methode gelukt?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee